מסיבת רחוב עם אביב גפן בראשון לציון



ככה סוגרים שנת לימודים. אתמול (חמישי, ה- 20.6, ) התקיימה מסיבת הרחוב השלישית בראשון לציון, המסיבה התקיימה הפעם ב"רובע" הבילויים. מסיבות הרחוב של ראשון לציון , שכבר הפכו למותג הנקרא "בא לי טוב" , יוצאות בגרסה השלישית שלהן והפעם מעלים הילוך .

אביב גפן הופיע במופע המרכזי וכמו כן הדי ג'ייז הוותיקים והמובילים אסי קוז'אק ואסטריקס היו שם כדי להרים את המוני האנשים שהגיעו מכל רחבי העיר וסביבתה.

אביב גפן , כוכב הרוק הגדול בארץ והמנטור מדה ווייס עם הפה הגדול הגיע לבימת הרובע מלווה בלהקתו הקבועה "התעויוט", מאז יציאת אלבומו הראשון, יחד, כבר מעל 20 שנה הם מופיעים על גבי הבימות הגדולות בארץ ובסטנדרט הפקה וסאונד בינלאומיים אותם חווינו אתמול בערב.


אביב היה המום מהארגון המופתי וכמות החוגגים שהגיעו למתחם הרובע והציע לראש העיר, מר דב צור ולמנכ"ל החברה העירונית, מר אלי פולק להקים סניף של מועדון זאפה בעיר למופעים חיים וקיבל על כך את הסכמת הקהל בתשואות רמות.

גם הפעם, כל בעלי העסקים באזור נרתמו  למסיבה הזו שהפכה את ה"רובע" למתחם פסטיבלי של ממש; לאורך הרחוב הוצבו נקודות הפעלה, דוכני שתייה ומזון, כאשר המופע המרכזי – אביב גפן, ניקז אליו את המון האנשים ואת כל השמחה מהערב הזה.
 
האירוע כולו הוא פרי עבודתה של החברה העירונית של ראשון לציון, המסורת רוקמת עור וגידים והכל בזכותכם ועכשיו אפשר לצעוק "בא לי טוב מסיבת רחוב" - האירוע היה פתוח לקהל הרחב.

צילום ווידאו וסטילס: אבי קקון Rishonet


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה