יום הסטודנט של המכללה למנהל בראשון-היה פיצוץ



עכשיו כבר אפשר להגיד את זה בפה מלא, יום הסטודנט של המכללה למנהל בראשון, בהפקת פלס הוא האירוע ב-ה' הידיעה של פתיחת הקיץ. 16,000 סטודנטים ובליינים, אמנים מהשורה הראשונה דוגמת אייל גולן, ברי סחרוף ואינפקטד , ו- DJ'S מהשורה הראשונה כפנדה DJ'S ואיתי יצחקי פשוט לא טועים.

על הבמה ומאחורי הקלעים הייתה התרגשות של ממש, שכן באירוע שנערך באצטדיון הכדורגל העירוני הגיעו לבקר, לנאום ולכייף ראש העירייה, דב צור, המשנה לראש העירייה, רז קינסטליך ומחזיק תיק הצעירים דורון אוזן. השחקנית ההוליוודית טרה ריד הייתה גם היא מאחורי הקלעים כאורחת של ארז אייזן מאינפקטד משרום ופיזרה אבק כוכבים.

"הגידול המתמיד במספר המשתתפים באירוע, והדרישה הענקית לכרטיסים רק מדגישה עד כמה צמאים הצעירים בעיר לאירועים מסוג זה. הסטודנטים והצעירים בעיר הצביעו ברגליים, דבר שנותן כוח לעוד עשייה. הפקה מקצועית ותוכן מתאים הינם מרכיבי מפתח בהצלחת אירועים מסוג זה". כך אומר גיא בסר, מנכ"ל קבוצת פלס.

מלבד ההופעות החיות, הסטים שנוגנו ושלל החנויות והבסטות שהיו בערב, לקחו חלק בהפקת הענק גם 106 מאבטחים ו- 48 שוטרים שדאגו לאבטחת האירוע. נותני החסויות נתנו הופעה משלהם כאשר פיליפ מוריס פרסו עמדת VIP  לצפייה בהופעות, יס פלאנט חילקו פופקורן והנחות וכך גם חברת טבע נאות, חברת דורקס חילקה קונדומים והיו גם חסויות של חברות אקסל, סמירנוף, פפסי מקס וקרלסברג. כמו כן

השנה התקיים שיתוף פעולה עם הברים המקומיים שלקחו חלק בהפצת האירוע וקיבלו חשיפה באירוע עצמו והתוצאה ; 150 חביות בירה נלגמו ו- 5,000 המבורגרים נלעסו ע"י הקהל באירוע.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה