כדוריד: הפועל ראשון תארח את א.ס רמת השרון



הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון אשר מאז הפגרה נראית נפלא תארח מחר (חמישי, 19:30) את א.ס רמת השרון.

האדומים צברו ביטחון רב בתקופה האחרונה בזכות תצוגת תכלית ברבע גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב ושבירת הבצורת עם ניצחון נפלא בפני עצמו באולם גושן. ההשתלבות של בויאן "האנס" ליוביסיץ', אייל קרן וסטס ברז'ני נהדרת וכעת מבחינת סער פרנקל וחניכיו ניתן בהחלט להיות חדורי מטרה בדרך לדאבל.

במשחק האחרון מול מכבי קריית מוצקין נעדר אבישי סמולר הפצוע אולם יחד עם זאת סטס ברז'ני נכנס למשחק לקראת הסיום והציג מסה וכוח. הניצחון במוצקין הגיע תוך שיתוף מירב שחקני הסגל הכשירים ובכך ניתן היה לצפות ברוטציה הנהדרת והקאדר העמוק שיצר סער פרנקל החל משלושה שוערים מוכשרים ועד לשחקני שדה שהשכילו לכבוש.

בקבוצה כמובן מתרכזים קודם כל במשחק הקרוב נגד רמת השרון אבל מודעים לכך שתוך שלושה ימים וחצי לערך יעלו למשטח באולם מטרו ווסט ולמעמד חצי גמר גביע המדינה 2013 מול א.ס סביון ושלל האקסים. כרטיסים יימכרו במחיר של 20 ₪ ליציע העליון וכמות מוגבלת ליציע התחתון ב-35 ₪.

אחד מהשחקנים שלקחו חלק משמעותי בהחזרת עטרה ליושנה אשתקד לאחר 11 שנים בלי גביע המדינה הוא הקיצוני, גיא כהן, שסיפר לאתר הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון: "הגענו לשלב שאין לנו משחקים שאנחנו יכולים להפסיד כי כבר הפסדנו יותר מדי נקודות. ברור שכבר יושב חצי גמר גביע המדינה בראש משום שלאחר 11 שנים החזרנו את גביע המדינה ואנחנו מתכוונים גם להשאיר אותו אצלנו".

על השוער בויאן "האנס" ליוביסיץ' אמר: "בויאן הגיע והתערבב עם כולם כבר מהרגע הראשון משום שהוא טיפוס מדהים. במשחקים ובאימונים הוא נותן לך ביטחון ויודע גם מתי להרים אותך במשחקים ומתי להוריד אותך. הוא מביא הרבה ניסיון ויודע את העבודה".

לגבי השיפור במשחק ההגנה הוסיף: "לאחר סיבוב ראשון פחות מוצלח הגנתית הצלחנו להשתפר משום ששינינו ציוותים, בא שוער חדש ובינתיים זה עובד".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה