סיבה למסיבה - תפריט חדש ב "אספרסו בר"



רוחות של התחדשות נושבות במרפסת האספרסו בר. בימים אלו יוצא תחת צוות המטבח החדש תפריט חדש גם כן.אספרסו בר הראשונית, שם דבר בחיי הקולינריה המקומיים ומוסד קולינרי ותיק, מציגה תפריט חדש. השאיפה לרענן ולהישאר חדשנים ומובילים היא הקו המנחה, ואל דאגה, הרבה מן המנות הוותיקות יישארו בתפריט

במסעדה שמים בראש ובראשונה דגש על חומרי גלם, וכמובן שאין פשרות לגבי עיסוק עם החומרים האיכותיים והטריים ביותר. החזון של המקום הוא להכניס יותר עניין באוכל, וליצוק סטייל קצת יותר "תל אביבי" לצלחת, אך עדיין ליצור אוכל שידבר בגובה העיניים תוך היותו מיוחד ומוקפד.

סגנון הפיוז'ן החדש,  המשלב בין סוגי מטבח שונים כאיטלקים – צרפתיים ואוכל יפני מורגשים כבר בתפריט, ויחד עם זאת בכדי להבטיח את מקומן של מנות הדגל של המקום , הצוות הותיק והמיומן מביא את הטאצ' המקורי של האספרסו בר אל הצלחות.

התפריט החדש מאגד מנות וותיקות ומובחרות לצד כאלו חדשות, חדשניות ומסקרנות. התפריט המגוון ייתן מענה לכל בטן מקרקרת, שכן המנות החדשות חולשות על סגנונות בישול ומיני מטבחים גדול, ועושות זאת בדיוק רב ועם הרבה דמיון והשראה שמורגשים היטב בצלחת.

בין המנות החדשות בתפריט אפשר למצוא "כוכבים" חדשים כמו סלט רוקפור עם  עלי תרד צעירים, אגס ביין לבן, פקאן בסוכר, ורוטב של גבינה כחולה שמוגש חם או שרימפס מרנייה - שרימפס ברוטב שמנת ,חמאה יין לבן ועגבניות קצוצות ,מוגש עם ניוקי מושחם.

אספרסו בר ראשון לציון. רחוב זד"ל 5 , גן העיר 03-956-8313


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה