בויאן ליוביסיץ' חתם בהפועל אלטשולר שחם ראשון לציון



הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון החתימה הערב את השוער הבוסני/סרבי, בויאן ליוביסיץ', בעל הרזומה בליגת האלופות. השוער הבוסני/סרבי בן ה-31, בויאן ליוביסיץ' (1.90 מטר, 100 ק"ג), חתם היום (שני) בהפועל אלטשולר שחם ראשון לציון

ליוביסיץ' ששיחק עד כה העונה בקבוצת הפאר הבוסנית ואלופת אירופה בעבר,בוראץ באניה לוקה, מגיע עם רקורד מרשים שלעצמו. הוא גדל וצמח בעיר באניה לוקה ובקבוצה המקומית המפוארת הנחשבת לקבוצה המפוארת ביותר ביוגוסלביה טרם נפילת מסך הברזל.

ברזומה של בויאן ליוביסיץ' ניתן למצוא שלוש אליפויות בוסניה רצופות עם באניה לוקה בין השנים 1999-2001 והצבע האדום אינו רחוק ממנו משום ששיחק במשך מספר שנים בכוכב האדום בלגרד ובה אף זכה באליפות סרביה ב-2008. בעונת 2008, הכוכב האדום בלגרד העפילה יחד עם ליוביסיץ' לשלב הבתים של ליגת האלופות לאחר ניצחון בסיכום שני מפגשי הפלייאוף בשלושה שערי הבדל בלבד מול איטלג'סט קאסארנו מהעיר לצ'ה באיטליה.

העונה, בוראץ באניה לוקה הצליחה להעפיל לסיבוב השלישי של גביע ה-EHF על אף התחלה בסיבוב הראשון בו היא גברה על בסה פאמיליה מקוסובו. בסיבוב השלישי הבוסנים פגשו משוכה אותה כבר בהם לא הצליחו לעבור,טאטרן פראשוב הסלובקית. אגב, באחד המשחקים מול פראשוב ליוביסיץ' הגדיל לעשות וכבש שער על מגרש שלם.

הישגי השיא האירופיים של בויאן ליוביסיץ': ליגת האלופות:שלב הבתים 2008/09 עם הכוכב האדום בלגרד. גביע ה-EHF: ארבע פעמים סיבוב שלישי: 2001/02ו-2012/13 עם בוראץ באניה לוקה ו-2009/10, 2010/11 עם הכוכב האדום בלגרד. גביע המחזיקות: סיבוב שלישי 2011/12 עם בוראץ באניה לוקה. גביע האתגר: רבע גמר2004/05 עם בוראץ באניה לוקה.

סער פרנקל, מאמן הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון , אמר לאחר ההחתמה: אני שמח שהצלחנו להחתים שוער בעל שיעור קומה. מרגע שקיבלנו החלטה להביא שוער והשם שלו עלה,היה ברור שזו הבחירה הנכונה לקבוצה. בויאן לא בא על חשבון אף אחד אלא כתוספת ועזרה לשוערים הטובים בקבוצה וכולנו תקווה שבהמשך העונה נחזק את ההגנה והשער ונספוג הרבה פחות שערי חובה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה