פרויקט הפוטוגנית של ראשון לציון - מעיין גיל



נא להכיר את מועמדת מספר 12 בתחרות "130 הפוטוגניות של ראשון לציון"...שמה מעיין גיל , בת 24, מזל גדי, רווקה וכרגע לומדת לתואר ראשון בקולנוע וטלוויזיה במכללת ספיר .מועמדת מספר 12 בפרויקט הפוטוגנית של ראשון לציון.

עוד על עצמי
אני מאוד אוהבת לקרא, לכתוב, לרכב על אופניים, אוהבת מאוד את הים ולא מוותרת עלקולנוע וטלוויזיה, הצבע האהוב עלי הוא סגול.

הכי מצחיק אותי
הבדרנים שהכי מצחיקים אותי הם עדי אשכנזי ואמירם טובים, אבל מי שהכי מצחיק אותי באמת הוא אחי הגדול

תוכנית טלוויזיה מועדפת
יש המון. כרגע אני צופה בשקרניות קטנות ומשלימה פרקים של עקרות בית נואשות והעשב של השכן, אבל כמובן שגם חברים, ורוב סדרות המקור של HOT

אוכל מועדף
שוקולד

בילוי מועדף
בית קפה עם חברות, סרט, תיאטרון, ים

המלצה על סרט או ספר שאהבת...
אני מאוד אוהבת לקרוא ובין הספרים האהובים עליי יש את משאלה אחת ימינה (אשכול נבו), שומרת אחותי (ג'ודי פיקו), צלה של הרוח (קרלוס רואיס סאפון), יש ילדים זיגזג (דויד גרוסמן), זיכרונותיה של גיישה (ארתור גולדן) וחייהם הסודיים של הדבורים (סו מונק קיד).

הסרטים האהובים עליי הם בעיקר ישראלים, והשנה זכיתי במסגרת 'פסטיבל קולנוע דרום' לצפות בכמה סרטים ישראלים מאוד טובים כמו "העולם מצחיק", "המשגיחים" ו"הבלדה לאביב הבוכה".

מוזיקה מועדפת? 
מירי מסיקה

את מי היית רוצה לפגוש לשיחה על קפה?
את מירי מסיקה, אני מעוניינת שהיא תשחק בפרויקט הגמר של הלימודים שלי (פרק פיילוט לסדרה) אז בשמחה הייתי יושבת איתה על קפה ומסבירה לה למה זה הדבר שהכי כדאי לה לעשות.

החלום שלי
אני חולמת בסיום הלימודים לעבוד באולפנים של ערוצי הילדים השונים בארץ, וכמובן לקחת חלק בכתיבה ובימוי של סדרות ילדים. להוציא לאור ספרי ילדים שכתבתי, ללמוד הוראה וללמד קולנוע בבתי ספר, וכמובן שלהקים משפחה כי החלום הכי גדול זה להיות אמא.

את מי אני לוקחת איתי לסופ"ש באילת אם אני זוכה?
את אחותי הגדולה

קרדיט צילום:חני אשר

 

התחרות בחסות:


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה