כדוריד: ניצחון תשיעי רצוף להפועל ראשון לציון



הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון גברה היום (חמישי) בתוצאה 29:35 על א.ס סביון במסגרת המחזור השמיני בליגת ווינר בכדוריד ובזכות כך תגיע לדרבי הגדול של ראשון לציון והכדוריד הישראלי בשבוע הבא מהמקום הראשון.

ממשחק זה נעדר הפיבוט, דן מירקוס, בעקבות קרע בתאומים ואת מקומו תפסו בהצלחה גידי שירי ושי הרשקוביץ. הפתיחה של המשחק דווקא לא הייתה טובה ושלוש דקות מהפתיחה הייתה זו סביון שהוליכה בתוצאה 3:1.

מרגע זה נטלו את השליטה במשחק הקפטן "הילד", עידן מימון, ואבישי סמולר שיחד עם ניב "פיש" פישלוביץ שהשלים 60 דקות החזירו את האדומים למשחק ובדקה ה-15 עצירת פנדל (3/4 עצירות מפנדלים, מדהים!!!) הוליכה למתפרצת של סמולר שעם שערו השלישי במשחק העלה ליתרון 7:8.

ההגנה המשיכה להיות רפויה ומאמן הפועל אלטשולר שחם, סער פרנקל, לקח פסק זמן בדקה ה-21 ובמצב של 11:11. עד הדקה ה-29 הסטטוס-קוו אך בדקה האחרונה שני שערים כולל שער יפה ארבע שניות להפסקה הורידו את חניכיו של פרנקל לחדרי ההלבשה בתוצאה 16:18.

במחצית השנייה לקח קצת זמן עד שהגנת ה-1:5 של סער פרנקל התחילה לייצר עצירות אך יובל גררה שהצטרף למשחק תרם רבות בעצירת הקו האחורי של סביון ואף כבש שערים רבים בלי החטאות בדקות חשובות. בדקה ה-49 עוד היה שוויון, 25:25, אבל מאותו הרגע עידן מימון הבלתי נגמר, יובל גררה, אבישי סמולר ובויאן בוטוליה לחצו עד לסיום ולניצחון 29:35.

כבשו להפועל אלטשולר שחם ראשון לציון (זריקות/שערים): עידן מימון 10/12, בויאן בוטוליה 8/13 (4/4 מקו שבעת המטרים), אבישי סמולר 6/7, יובל גררה 5/5, גידי שירי 3/4, גיא כהן, סשה צ'ודנובסקי ועוז חממי 1/2 כל אחד.

שוער (זריקות/עצירות- אחוזים): ניב "פיש" פישלוביץ 27/56- 48.2%.

ביום חמישי הבא, 19:30 באולם אשלים, ייערך הדרבי הגדול של ראשון לציון וכאמור הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון תגיע למשחק זה מהמקום הראשון בטבלה. המשחק יועבר בשידור ישיר בספורט 5 ובספורט 5 HD והקהל נקרא לתת תצוגת עידוד כמו שרק הם יודעים.

במשחק נוסף של הפועל ראשון לציון שנערך בדימונה פגשו למשחק חוץ קשה את מכבי דימונה. מן הפתיחה הקבוצה הפגינה משמעת טקטית בניצוח המאמן, גיל גונגולבסקי, ולהפסקה ירדה ביתרון 7:10. במחצית השנייה, האדומים עם פירגון התקפי מרשים הגדילו את הפער וניצחו 23:30. בלטו במשחק: נדב ניזרי, אור גליקסברג, יובל גבע, לידור פינטו וזאב ינקלביץ'.

קרדיט צילום: גבי אלאלוף

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה