ניסיון פריצה וגניבת מוצגים ממוזיאון ראשון לציון



ניסיון פריצה וגניבת מוצגים ממוזיאון ראשון לציון סוכלו בסוף השבוע האחרון על ידי פקחי החברה העירונית לביטחון שפעלו בשיתוף המשטרה

בשבת האחרונה, במשמרת הבוקר של פקחי החברה לביטחון,  התקבלה פניה מהמוקד העירוני בדבר חשודים בשטח המוזיאון העירוני. למקום הגיעו המפקחים טל אינדיק והילה סמדג'ה אשר הבחינו ב- 4 בחורים בשנות העשרים לחייהם. שניים מהם ישבו על ספסל מול שער המוזיאון ואילו השניים האחרים אותרו בתוך שטח המוזיאון, בעודם מחזיקים בפעמון גדול שהוצג במסגרת תערוכה במוזיאון.
 

הפקחים שמו לב, כמעט מייד, ששער הכניסה למוזיאון שבור בחלקו. כאשר החשודים הבחינו בפקחים, החלו מייד בבריחה רגלית: האחד לכיוון רחוב נחמה והשני לכיוון רחוב דרור. החשודים נתפסו זמן קצר לאחר מכן: האחד, ברחוב דרור על ידי הפקח שרון שנקמן והשני ברחוב הגדוד העברי על ידי איתי חי בכר ועמית טסלר בשיתוף קצין תורן של משטרת ראשון לציון וניידת משטרה שסייעה לפקחים.ארבעת החשודים שנתפסו נלקחו לתחנת המשטרה. שניים מהם עוכבו ושניים נעצרו.

מנהלת המוזיאון, נאוה קסלר, עודכנה בדבר הפריצה באופן מיידי על ידי המוקד העירוני, החברה לביטחון ונציגי המוזיאון, אשר טיפלו בנושא באופן מיידי וניגשו  להגיש תלונה במשטרה. קסלר ביקשה לשבח את עבודתם, ערנותם ומסירותם של פקחי החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי, את התפקוד המעולה של המוקד העירוני והטיפול המקצועי של  משטרת ישראל.

קסלר הוסיפה כי מוצגי המוזיאון מהווים נכס לאומי ממדרגה ראשונה והם ראויים לשמירה מעולה ומקצועית כמו זו שהודגמה בשבת האחרונה.

מחזיק תיק הביטחון במועצת העיר ומ"מ יו"ר דירקטוריון החברה לביטחון, עו"ד סורין גנות:"אני רוצה לחזק את ידם של פקחי החברה על הפעילות היעילה וההצלחות שנרשמו בסוף השבוע האחרון. כעיר בעלת היסטוריה מפוארת ועשירה, מתחם המוזיאון מהווה עבורנו מוקד עירוני מרכזי וחשוב. הניסיון לגנוב מוצגים מהמוזיאון הוא חמור ומהווה פגיעה בלב ליבה של ראשון לציון. אני שמח שהפעילות לתפיסת הפורצים הסתיימה בהצלחה ומברך את פקחי החברה  על שורה ארוכה של הצלחות בתפיסות פורצים בשבועות האחרונים. עבודתכם הקשה, ערנותכם ויעילותכם מורגשות ומניבות תוצאות יוצאות מן הכלל-המשיכו כך. ברצוני לפנות לתושבי העיר ולומר-אנחנו כאן בשבילכם. אני מזמין אתכם לפנות אלינו בכל מטרד המדיר שינה מעינכם ואנחנו נעשה הכול כדי לתת את המענה המרבי וכדי לשמור על תחושת הביטחון של תושבי ראשון לציון".

מנכ"ל החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי, מוטי נחמני:"פעם נוספת, הוכח שיתוף הפעולה הפורה  בין פקחי החברה לביטחון למשטרה שהביא לא אחת לתוצאות משמעותיות, ולחיזוק החזית האחידה בשמירה על הסדר והציבורי, לטובת ולרווחת תושבי העיר. אני רוצה לברך את פקחי החברה לאור שורה ארוכה של תפיסות פורצים שהתבצעו אחרונה. אין ספק שהגברת הנוכחות של פקחי החברה בשטח מורגשת. אני רוצה לשבח את עובדי החברה כולה שהתגייסו בימים קשים אלו לתת מענה לכל הסוגיות בתחומנו שדורשות טיפול ולומר להם ישר כח-המשיכו כך. לתושבי העיר אני רוצה להודות על ערנותם ולהבהיר כי אנחנו כאן למען השמירה על ביטחונכם".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה