פרויקט "בר מצווש" - סער זפרני



הסיפור השבועי הוא על הנער המקסים סער זפרני.
סער בן 13, נולד וגדל בראשל"צ , לומד בקרית גנים, משחק טניס ברמת אליהו, אוהב מאוד את הטורנירים והמשחקים, סער מעיד על עצמו כתחרותי ולכן האדרנלין וההתרגשות לפני כל משחק גורמת לו להנאה רבה. אוהב לצאת עם חברים ולהנות מהחיים !

כך נולד הרעיון....
אז ככה... את הבר מצווה שלי, כמובן אבא גדי (פוטו גדי) תכנן ...האירוע התקיים באולם האירועים "גבעת האירוסים" אולם מהמם האוכל היה מגוון ומאוד טעים. עיצוב האולם היה קלאסי ומיוחד.

לבוש
אני לבשתי חולצה מכופתרת וגינס כהה של טומי הילפיגר ונעליים של נייק ושאר המשפחה התחדשה ורכשה בגדים חדשים לכבודי.

די ג'יי
SCALA  שירותי מוזיקה
– אלופים היה ערב מקפיץ בזכותם ! דאגו להשמיע שירים עדכניים ושמחים .

הפתעות בערב

האירוע שלי התחלק לאולם אירועים שבו היה האירוע ובנוסף לכך בגן אירועים הקמנו בשטח עצום " עולם המשחקים של סער" , היו מתנפחים, עמדות קעקועים, שולחני פוקר למשחק, עמדות דיגיטליות של Wii   שור זועם ועוד מלא משחקים ופעילויות לכל החברים.

כל אורח בעת כניסתו לאולם קיבל מחזיק מפתחות תהילים עם תפילת הדרך ותמונה שלי למזכרת, הצבנו גם עמדת סטודיו לצילום בכניסה על מנת שיצלמו את האורחים ולאחר מכן יקבלו את התמונות במגנטים. בנוסף היה גם בר שוקולד של " לי- חן" בר עשיר של ממתקים, שוקולדים, פירות מפלי שוקולד עוגיות וכל הדברים שילדים אוהבים !!!

במהלך הערב המשפחה עשתה לי הפתעה ופתאום באמצע הריקודים נכנסו לרחבה 2 בובות ענק של "מסיבתי" שהלהיבו את כל הרוקדים והקפיצו אותם.

צילום
הצלם שאני בחרתי הוא את הצוות המדהים של אבא שלי – פוטו גדי כמובן. הצוות היה מצויין כהרגלו, עבדו קשה והתוצאה מדהימה יש לי מלאאא תמונות יפות שנשארות לי למזכרת !!!

 

פרגונים
את האירוע שלי הילדים בטוח לא ישכחו ! היה אירוע מושקע ומיוחד כולם התלהבו מהעולם משחקים והכמות של האטרקציות שהיו באירוע. כל אורח קיבל מזכרות והיה שפע של אוכל טוב והרבה מצב רוח.

המתנה הכי הכי
דוד שלי קנה לי מחשב נייד חדש שנורא רציתי. וההורים לקחו אותי לטיול בחול.


תודות
אני רוצה להודות לכל האורחים שהגיעו לחגוג איתי, ועשו לי כל כך שמח. אני רוצה להודות להורים שלי על ההשקעה וכל ההפתעות, היה לי ערב בלתי נשכח, בזכותם.


מה אני רוצה להיות כשאהיה גדול
אני רוצה להיות שחקן טניס מוערך ומקצועי ואם לא אז בטח אחליף את אבא שלי J


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה