חשד: קב"ט "טיב טעם" לשעבר ניסה שוב לשדוד את המקום



המשטרה עצרה שלושה חשודים בביצוע השוד המזוין בסניף בראשון לציון, בהם הקב"ט של המקום. הם נעצרו לאחר שתכננו, על פי החשד, לבצע שוד נוסף באותו הסניף

חזרו למקום הפשע ונתפסו על חם: המשטרה עצרה לאחרונה שלושה בני אדם, בחשד כי ניסו לבצע שוד בסניף "טיב טעם" בראשון לציון. במהרה התברר כי השלושה, בהם קצין הביטחון של החנות, הם החשודים בשוד הגדול שאירע באותו הסניף בדיוק לפני שנה, בו נלקחו מהמקום מיליון שקלים.

המעצר התאפשר לאחר ששוטרי סיור של תחנת ראשון לציון הבחינו ברכב חשוד החונה סמוך לסניף, שלוחיות הרישוי שלו זויפו. האיש שהיה ברכב נעצר, וברשותו נמצא ציוד שאמור היה לשמש, על פי החשד, לביצוע השוד. בתוך זמן קצר נעצר חשוד נוסף, והחשוד השלישי הסגיר את עצמו כעבור שבוע.

מחקירת המשטרה עלה כי שלושת החשודים הם אלה שהיו מעורבים בשוד מזוין באותו הסניף באוקטובר 2011. אז כפתו השודדים שתי קופאיות שהיו בחנות באיומי נשק חם, שדדו מהמקום מיליון שקלים ונמלטו. המשטרה פתחה בחקירה של האירוע החמור, אך החשודים נעצרו כאמור רק לאחרונה לאחר שניסו כנראה לשחזר את השוד.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך בשישה ימים את מעצרם של שלושה חשודים בשוד סניף "טיב טעם" בראשון לציון לפני כשנה. לפני שבועיים נעצרו החשודים, כשניסו לבצע שוד נוסף שנכשל.

קרדיט: חדשות nana10


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה