תחזית שבועית על פי קלפי הטארוט



תחזית על פי קלפי הטארוט לשבוע שבין 04/11/11 ועד 10/11/11

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 


מזל טלה
היכולת שלכם להתחבר אל אהבה עצמית, היא המפתח לשינוי אותו אתם מחפשים. אהבה עצמית אמיתית היא אהבה שהאדם אוהב את עצמו ללא תנאי כלשהו, דהיינו אוהב את עצמו באמת. כל זמן שהאדם אוהב את עצמו בגלל ש..., או רק אם... אין זו אהבה עצמית. איך מגיעים לאהבה עצמית אתם שואלים? אז ככה: הדרך היחידה להגיע לאהבה עצמית אמיתית, היא על ידי הבנה, קבלה וגישה חיובית. על האדם להתרגל לדון את עצמו לכף זכות ולשפוט את עצמו בצורה חיובית. להיות (שלם גם אם לא מושלם.)
באופן כללי: אחרי תקופה לא קלה מגיע שבוע שבו אתם מקבלים הזדמנות לשינוי מבורך שיכניס מעט רוגע, סדר והגיון בחייכם. כדי מאוד לנצל את המומנט החיובי שנוצר בשבוע זה ולהמשיך להתקדם לעבר המטרות שהצבתם לעצמכם. בכדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנויות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקראים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא. נושאים שקשורים בתזונה נכונה, אורך חיים בריא, יופי, וספורט עולים על הפרק למתמידים צפוי שינוי מבורך.
בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים אשר יסיעו בידכם להתמודד בהצלחה עם תסכול וחוסר נחת. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה אשר אומרת שבכל סוגיה בה אתם מתמודדים, רצוי ומומלץ לקבל החלטות מהלב ולא מהראש. התחברות לחלק הרגשי שקיים בכם תביא לפתרון המבוקש.
זוגיות: הצעות לרומן וחיזורים שמופנים כלפיכם צריכים להישקל לגופו של עניין.
לזוגות שביניכם שישכילו לנתב בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. כמו כן זהו זמן טוב ללמודים או עיסוקים הקשורים בעולם הרוח. שבוע מבורך, פורים שמח ואלוהים אתכם!! 

הכוונה רוחנית: שאפו להגיע לחכמה גדולה שתעזור לכם להבין כיצד להיות אדם טוב יותר. הפכו את הטוב למטרת החיים שלכם. היו מוכנים לוותר על הכול. יתכן שאחרים יאמרו שאתם טיפשים אך אתם תמיד בצד המנצח כשאתם עושים את הדבר הנכון. חשוב שתדעו אתם לא עושים לאף אחד טובה כשאתם אדם טוב, אתם בסך הכול עושים את מה שהפנימיות שלכם רוצה שתעשו.

 

מזל שור
שור: דאגה וחוסר שקט נפשי יוצרים מתח נפשי שבא לידי ביטוי כחולשה פיזית. השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שהכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית. אין זה משנה עם מי או מול מי המתיחות הזו מתקיימת. יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב. לכן, היו נבונים ואל תשמרו בליבכם את מה שמפריע לכם. 

בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם. 

זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר 

כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים. עיסוקים שקשורים בטיפול, שיפוץ ואחזקת הבית עולים על הפרק. שבוע מבורך, פורים שמח ואלוהים אתכם!! 

הכוונה רוחנית: מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר.

 

מזל תאומים
העולם החומרי שעוטף אתכם גורם לכם לשחיקה והמרוץ המטורף שניהלתם עד עתה אחרי עבודה, זוגיות או כסף לא ממש מביא לתחושת הסיפוק אותה אתם מחפשים. ניתן לומר שעד עתה יגעתם אך לא מצאתם. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להכניס ולשלב מעט רוחניות בחייכם. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני כגון: מודעות עצמית, הילינג, טארוט, יוגה, רפואה משלימה או כל תחום רוחני אחר, יעצים ויחזק את הפן הרוחני הקיים בכם וייתן לכם את הכוח לשנות את חייכם לטובה. עליכם לזכור שהמפתח לחיים טובים ומלאי סיפוק, נמצא בידכם. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בו בתבונה. 

בעבודה: רבים מכם חשים שהגיע הזמן לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו, ואכן, זהו זמן טוב לשינוי, מעבר, התחלה חדשה, גיוון והתמקצעות אשר יוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. 

לרווקים שביניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק. שבוע מבורך, פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר.ועל זה אמרו חז"ל אמור מעט ועשה הרבה.

 

מזל סרטן
סרטן: רבים מהסרטנים זקוקים למילוי ולחידוש אנרגיות. מעגלים ישנים שבחרתם לסגור, פותחים בפניכם מעגלים חדשים וטובים. ההבנה ששחרור של הישן מפנה מקום לדברים חדשים, היא המפתח לתחזוקה נכונה של הגוף והנפש. המאפיין של התקופה הקרובה, הוא סיומו של פרק כזה או אחר בחייכם ותחילתו של פרק חדש. אצל חלקכם מדובר בסיומה של תקופה מיגעת/כואבת ותחילתה של תקופה חדשה וטובה יותר. אצל חלקכם מדובר בסיומם של מערכות יחסים (זוגיות, עבודה ) שתם זמנם וכעת נפתחת דרך חדשה. בכל מקרה ויהיה אשר יהיה, התהליך מביאי בעקבותיו תחושה של הקלה והמגמה חיובית. 

בעבודה: מתחים במקום העבודה, יוצרים אווירה שקצת מקשה עליכם להתנהל והדבר יוצר בליבכם חוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להתחבר לחשיבה אחרת שבבסיסה נמצאים סובלנות וסבלנות. שינוי בגישה יאפשר לכם לסיים את השבוע מבלי לריב ולפגוע באף עמית לעבודה. תוכניות ללימודים ולהעשרה כזו או אחרת עולות על הפרק וכדי לשקול זאת בחיוב. 

זוגיות: מחשבות חומריות גורמות לכם להתרחקות מבן הזוג. למעשה, ניתן לומר שרמת החשק שלכם השבוע טמונה בארנקכם. היו חכמים ואל תתנו לחולשה כלכלית למנוע מכם להיטען באנרגיות חיוביות שיש לזוגיות להציע לכם. לזוגות שבניכם שנמצאים בתהליכי פרידה וסיום של קשר, זהו שבוע טוב ללבן סוגיות שעד עתה מנעו מכם את השחרור שאליו אתם מייחלים. הימנעות מעקשנות מיותרת ונכונות לוויתורים יסיעו בידכם לקצר הליכים. לרווקים: תקופת הרווקות המייגעת יכולה להסתיים ממש בקרוב. כל שעליכם לעשות הוא לנצל בתבונה הזדמנות שמגיע ממש בקרוב. 

התיקון השבועי: להשלים פעולות ומשימות עד הסוף. זכרו! המתחיל במצווה אומרים לו גמור. שבוע מבורך פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כל אדם טועה מידי פעם אבל לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו חוזרים על אותה טעות שוב, ושוב, ושוב ו...שוב. אתם עושים, מתחרטים, אחר כך עושים זאת פעם נוספת. ופעם נוספת, מתחרטים עוד יותר, ואחרי זמן קצר שוב. . .. אמר דוד המלך בתהילים: "וחטאתי נגדי תמיד" - הטעויות שלי עומדות לנגד עיני תמיד. בדקו את רשימת השגיאות האישית שלכם מידי יום ודאגו לכך שלא תחזרו עליהן שוב.
 

מזל אריה
המון אנשים מדברים עליכם מאחורי הגב. בין אם יש אמת בדברים ובין אם לא, עליכם להתנהל השבוע בצורה זהירה. להימנע מחיפזון ושאננות, ולהצטייד בחשיבה מציאותית ומפוקחת. שבוע לא קל צפוי לבני מזל אריה. רבים מביניכם יאלצו להתמודד עם ההבנה שעליהם להתפקח מאשליה כזו או אחרת שמקננת בליבכם מזה זמן רב. נכון שמאוד רציתם שזה יקרה ומאוד כוויתים שזה יתרחש אך לעת עתה הדברים מתעכבים. ההכרה הזו, יכולה לגרום לצער או לאכזבה והתחושה של חלום שמתנפץ קשה לכם. למרות תחושות אלו, הקלפים מצביעים על כך שעדיין לא מיציתם את כל האפשריות על מנת לנסות ולהחיות את חזונכם. מי מכם שישכיל להיעזר בסבלנות ואמונה וגם יקיפיד לומר ולבצע את הדברים הנכונים באומץ וביושר לא יצטרך לוותר על חלומו. חברים קרובים שאתם סומכים עליהם עלולים לאכזב דווקא שאתם זקוקים להם. 

משפחה והורות: אחד מבני הבית(ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלה במעשים שגורמים לכם לכעוס. אך זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה. היו קשובים לפנייתם ועזרו להם. כמו כן, אנרגיות שקשורות בהריון ולידה סובבות אתכם. 

אהבה, זוגיות: אתם משתוקקים לרומן חדש אשר יסעיר ויכניס מעט אנרגיה ואדרנלין לחיי האהבה שלכם. דחף זה עלול להוביל את הנשואים שביניכם לחריגה מכללי התנהגות נאותה ולרעיה בשדות זרים. עליכם להקפיד ולהיזהר לבל תעשו מהלכים אשר יסכנו את התא המשפחתי שלכם!! 

התיקון השבועי: להימנע מרכילות ולשון הרע. שבוע מבורך, פורים שמח ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית:  הילל הזקן אמר: "ואם לא עכשיו, אימתי?" כלומר, אם אני לא מממש את הפוטנציאל שלי כעת, מי יודע אם תהיה לי עוד הזדמנות. לכן נצלו את הזמן שהוקצב לכם בתבונה.

 

מזל בתולה
השבוע נפתח באווירה טובה יותר מקודמו. תקופה לא ברורה שהתאפיינה בחוסר נחת, תסכול, בלבול וחוסר ודאות מסתיימת. שחר חדש של הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל בתולה. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח.

לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו חתונה נלקחת בחשבון 

זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. קשר זוגי עולה מדרגה וריח של חתונה ומיסוד נישאים באוויר. 

כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. שבוע טוב, פורים שמח ואלוהים אתכם!! 

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמיתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

 

מזל מאזניים
אתם זקוקים לחופש, מנוחה או כל הפוגה אחרת מדאגות שמטרידות את שלוותכם הנפשית ומערערות את יציבותכם הרגשית. המוטיב המרכזי בשבוע זה, מצביע על חוסר שקט, דאגה ולחץ שמלווים את ההתנהלות שלכם. לחץ נובע מחוסר ידיעה. כאשר האדם לא יודע מה יקרה הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע מה לעשות הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע ולא מבין, את הסיבות שבגללן המצב הוא כפי מה שהוא, הוא נלחץ. בקיצור, לחץ נובע מחוסר הבנת המצב. מחקרים שנעשו לאחרונה גילו שברגע שהאדם מבין (יודע) את הלמה, הוא מסוגל להתמודד עם כל איך. התחברות לאמונה ולחשיבה חיובית, יאפשרו לכם להתגבר על הפחדים/מכשולים/קשיים מולם את ניצבים כעת. יתרה מזו, הקלפים מלמדים, שלפחדים שלכם אין אחיזה במציאות ושבעזרת השם הכול יהיה בסדר. 

עבודה: התחושה שמקום עבודתכם "חונק" אתכם אינה זרה לכם ורבים מכם מפנטזים בליבם על שינוי מקצועי או תעסוקתי שיכניס לחייהם קצת חיים חדשים וויטאליות. מומלץ וכדאי להגיע לשיחת ייעוץ אשר תאפשר לכם ללמוד ולהבין מה עליכם לעשות כדי ליצור את השינוי אליו אתם כמהים בכמה שפחות קשיים. 

זוגיות: יש דברים שצריך לטפל בהם. השארת המצב כמו שהוא רק יחריף את הדברים. הצעד הראשון שצריך לעשות הוא לפתוח את הפה ולהשמיע בכבוד ובנימוס את מה שעל ליבכם. חשוב לזכור שכמו שזכותכם להשמיע חובתכם היא לשמוע... 

בריאות: מפלס האנרגיה שלכם נמצא בירידה. עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר, ישפר את מצבכם. כמו כן הקפדה על תזונה נכונה תסייע לחוסן הפיזי והנפשי כאחד. שבוע טוב פורים שמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: רק על-ידי נקיטת פעולה תוכלו להשיג מטרות, לשפר את עצמכם ולהתמלא באנרגיה. ללא פעולה, אתם יכולים להציב לכם מטרה, אך לא תגיעו לשום מקום,  ועל זה אמרו חז"ל - אמרו מעט ועשו הרבה.

 

מזל עקרב
עקרב: היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים. 

אווירה כללית: התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש והרוח. 

בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. לימודים עולים על הפרק. 

זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. 

לרווקים שבניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי 

ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. לאלו מכם שחוגגים יום אירוע כמו יום נישואין, שמחה משפחתית וכו' צפויה חוויה נעימה ומרגשת. שבוע טוב פורים שמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: התשוקות הגופניות מבלבלות את אופן החשיבה שלנו. החומריות עשויה להיראות כל כך מושכת עד שאנו כמעט טועים לחשוב שזה באמת מה שאנחנו רוצים! אם לא נתאמץ להבחין בין רצונותינו לבין תשוקותינו, אז סביר מאד שנאבד הזדמנויות פז להשיג את מטרותינו.
 

מזל קשת
המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת שלכם להיות הצד שיוזם ומוביל תהליך ולא הצד שמגיב ונגרר בעקבות תהליך. בני מזל קשת ניצבים השבוע בפני אפשרויות חדשות והזדמנויות טובות לעשייה מבורכת למען עצמם. עשייה זו יכולה לפתור בעיות שמציקות לכם וגורמות לבלבול ולחוסר יציבות בחייכם. כדי למצות את הפוטנציאל החיובי שגלום בשבוע זה, יהיה עליכם להתחבר ליוזמה, לתכנון, למרץ להתלהבות. חשוב לדעת שכאשר אנחנו מתלהבים ושקועים בדבר, אנחנו עושים אותו הרבה יותר טוב. כשאנו מתלהבים, אנחנו מקבלים אנרגיה במקום להשקיע אנרגיה. התלהבות היא סם העשייה. כמו כן חשוב לזכור שהזדמנויות אלו ניתנות לכם משמים  ובמידה ותבחרו לקחתם, תזכו לפריצת דרך חיובית ומשמעותית בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. 

בעבודה: מהלכים שקורים המקום העבודה, מזמנים שינוי. אצל חלקכם מדובר בשינוי והחלפה של מקום עבודה ואצל חלקכם מדובר בפרויקט או עשייה חדשה שעולים על הפרק בתוך מקום העבודה. בשני המקרים, הכיוון נראה חיובי ביותר. אלו מכם שינצלו בתבונה את המצב החדש שנוצר, יזכו גם לקטוף את פירות ההצלחה. 

זוגיות: השבוע יש באפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת רוחניות ורומנטיקה לעולמכם הזוגי. העלאת רמת התשוקה בקשר הקיים היא המפתח לשיקום ועידוד הזוגיות. שבוע טוב, פורים שמח ואלוהים אתכם. 

הכוונה רוחנית: לכל אדם יש בעיות, המפתח לפתרונן מצוי רק בידיו של מי שמודע לבעיות שלו. עליכם להבין שהדרך היחידה למנוע מהבעיות שלכם לשוב ולתקוף אתכם שוב, היא ללמוד להכיר את ההבדל בין "לקבל החלטות" לבין "להיסחף" לאן שהחיים מובילים אתכם. 

 

מזל גדי
רבים מבני מזל גדי סוגרים פרק ועומדים לפני סיום של דבר מה כזה או אחר בחייהם. כעת מתעורר בליבכם צורך בחיפוש אחרי נתיב חדש שיעשיר את חיים ויצוק לתוכם עניין, ריגוש מחודש ומשמעות. התחלה חדשה שקשורה בלימודים והעשרה כזו או אחרת, יוצרת בעבורכם הזדמנות לשינוי. לכן אל תהססו לעשות זאת. 

בעבודה: עד עתה הסתדרתם לא רע ואולי אף צברתם מס' הישגים אך כעת רבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם לענות לעצמכם על מספר שאלות כגון: מה באמת אתם רוצים להשיג בעבודתכם ולאן אתם רוצים להגיע? חשיבה חיובית ותכנון נאות של המהלכים הבאים יאפשר לכם לפזר את חוסר הודאות בנוגע  לעבודתכם ולהשיג את מבוקשכם. 

זוגיות: התחושה כי היגיעה העת לעלות שלב אחד נוסף בסולם הזוגיות אינה זרה לכם. השלב שבו אתם מצויים היום, כבר אינו מספק את מפלס הריגושים לו אתם זקוקים. השדרוג במידה ויבוא, אמור ליציב בפניכם אתגרים חדשים שיש בכוחם להכניס לחייכם הזוגיים את התבלין החסר. חשוב לזכור! שהתעלמות מהמצב עלולה להוביל לסיומם הרגשי של מערכות יחסים. לאלו מכם שחוו פרידה, השד כבר לא נראה נורא כל כך ובחלוף הזמן הדברים נראים באור אחר. . שבוע טוב פורים שמח ואלוהים אתכם!! 

הכוונה רוחנית: אם אתם יודעים שכל מה שאלוקים שולח לכם הוא נכון ומתאים - אין ממה לפחד. שלמה המלך אמר שעלינו לפחד רק מדבר אחד: שנשכח את היותו של ה' אחד. 
 

מזל דלי
השבוע מראים הקלפים שמישהו עשוי לרקום מזימות ותחכים מאחורי גבכם. כדי להימנע מפגיעה חלילה, יהיה עליכם לגלות ערנות ולוותר על נאיביות. המון שאלות שקשורות בצמיחה אישית ובהתפתחות רוחנית מעסיקות אתכם (בעיקר את הנשים) ורבים מכם מוצאים את עצמם השבוע מבולבלים ותוהים מה עליהם לעשות כדי להכניס לתוך חייהם קצת עניין מעבר לפעילותם השגרתית והיומיומית. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם להתמסר לנושא מנקודת מבט אחרת שבבסיסה הידיעה המתמדת שאתם הם אלו שיוצרים את עתידכם. הפנמת תהליך זה תאפשר לכם לרדת לעומקם של דברים והבנה מעמיקה של הנושא תאפשר לכם לעשות את השיניים הדרושים לשם כך. 

בעבודה: יש לכם הזדמנות להוכיח את נחיצותכם. לכן, אל תהססו להיות ראש גדול.  

זוגיות: עכבות מיותרות מונעות מכם לנצל את הפוטנציאל הזוגי שאצור בכם. שמירה על ראש פתוח וחשיבה יצירתית תוכל לקדם אתכם לעבר הפתיחות הרצויה. רומן או קשר זוגי חדש שהחל לא מזמן מתקיים ממניעים יצריים בלבד, היזהרו לבל תפגעו!

כספים: חששות ודאגה על רקע כלכלי מעסיקות אתכם. הקלפים מייעצים למצוא כל דרך לחסוך בהוצאות שאינן כורך המציאות. שבוע מבורך פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כריזמה אמיתית מגיעה כאשר אנחנו מנתקים את עצמנו לחלוטין מהצורך בהערכה חיצונית. אם כך, עשו את הדבר הנכון עבור הסיבה הנכונה ולא משנה מה יהיו התוצאות. זוהי ההרגשה הנפלאה ביותר בעולם!

 

מזל דגים
התקופה הנוכחית, מחדדת אצלכם את צורך להחליף, לשדרג או לשנות את המסגרת בה אתם חיים. תהליך זה יוצר תחושה של חוסר שליטה. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להתחיל ולשקול את השינוי בו אתם חפצים במלוא הרצינות לזרום עם התהליך ולא להתנגד לו. בעיה, מחלוקת או קושי שמולו ניצבתם לאחרונה, נפתרים בעזרתו של גורם חיצוני – צד שלישי שבה לעזור ולסייע. 

בבית: נושאים שקשורים בבריאותו של בן משפחה מעסיקים אתכם ואתם נדרשים לפנות מזמנכם היקר לטיפול בנושא. בעבודה: צפויים בלבול וקשיי התארגנות אשר יכולים לגרום לחוסר נוחות זמנית. פניה לבקשת עזרה תסייע בידכם לארגן את הדברים טוב יותר והדבר יאפשר לכם להשיג את הסדר הדרוש כדי שהעבודה תשוב ותתנהל בצורה חלקה ויציבה. 

כספים: כדאי לא לבזבז על שטויות ולהשקיע את הכסף בדברים אשר נחוצים לכם באמת. מעבר דירה ושינוי מקום המגורים הופכים לצורך ועולים על הפרק. מהלכים שקשורים לנושא יתחילו לרקום עור וגידים ממש בשנה הקרובה. 

זוגיות: עקשנות מיותרת עלולה להוביל לריחוק. שיפור התקשורת הזוגית יאפשר לכם ללבן את הבעיות מבלי לבזבז זמן יקר על כעסים. נושאים שקשורים בהריון ולידה עולים על הפרק. אצל חלקכם מדובר בהריון שכשל או שמתעכב מלהגיע, תהליך זה, יוצר ומגביר מתחים שאין בהם כל צורך. הקלפים משקפים שאל לכם להתייאש היות ובחצי שנה הקרובה ב"ה היו בשורות טובות. לאלו מכם שממש ממתינים לביקור החסידה, צפוי המון אושר וברכה. שבוע טוב, יום הולדת שמח לחוגגים, פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כל חוויה שניקרת בדרככם היא הזדמנות ללמוד משהו. התבוננו מסביבכם בכל דבר ודבר שקורה לכם ושאלו את עצמכם: "מה זה בא לומר לי?" מדוע זה נשלח אלי? ומה אני אמור ללמוד מכך? 
 

לראש הדף


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה