כדוריד: הפועל ראשל"צ החתימה את בויאן בוטוליה



הפועל ראשון לציון החתימה הערב (שבת) זר שלישי - בויאן בוטוליה בן ה-32. המקשר הסרבי הוותיק, שמשחק גם בעמדת המרכז ושומר בעמדות ההגנה המרכזיות,

הפועל ראשון לציון החתימה הערב (שבת) זר שלישי - בויאן בוטוליה בן ה-32. המקשר הסרבי הוותיק, שמשחק גם בעמדת המרכז ושומר בעמדות ההגנה המרכזיות, יהיה תחליף לעידן מימוןשיבלה לא מעט על הספסל העונה מתוקף תפקידו כעוזרו של המאמן סער פרנקל.

 

בוטוליה, כוכבה של פרטיזן בלגרד שהיה שותף להעפלה לחצי גמר הצ'אלנג' קאפ בעונה שעברה ולזכיה באליפות סרביה, חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הוא שיחק 5 עונות ברומניה ונבחר מספר פעמים לזר העונה ברומניה. עם רסיטה הוא זכה שלוש פעמים בצ'אלנג' קאפ האירופאי כשבכל הזכיות היה המבקיע המצטיין של קבוצתו. בנוסף זכה באליפות עם קונסטנצה ובשני גביעים עם רסיטה.

 

"זו מתנת חג מצוינת עבור הקבוצה", קבע המאמן סער פרנקל. "לא סתם עיכבנו החתמה של זר שלישי כי חיפשנו שחקן איכותי ביותר עם ניסיון עשיר שיוכל לתרום יחד עם עידן מניסיונו, לתת איזון לקבוצה הצעירה שלנו ולתרום לנו מקצועית וחברתית. אני מאושר שהצלחנו להחתים שחקן בסדר גודל שכזה, עקבתי אחריו שנתיים וזו בשורה נהדרת עבור המועדון ועבורי".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה