'ארץ נהדרת' בקמפוס המסלול האקדמי המכללה למינהל בראשון לציון



'ארץ נהדרת' בקמפוס המסלול האקדמי המכללה למינהל:
איך הגיעו ברלד ומריאנו לשידור חי ברדיו? האם נמצאו כשרונות חדשים בקרב הסטודנטים? **ואיך כל זה קשור לטרנד הטבעונות?

קמפוס המסלול האקדמי המכללה למינהל שינה פניו באופן חלקי, והפך השבוע  לאתר צילומים לקראת העונה ה-10 של תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" ששודרה ביום אתמול (יום שני) ב-21:00 בקשת.

הסטודנטים מהמכללה, שימשו כניצבים במגוון הסצינות שצולמו ברחבי הקמפוס. במסגרת הצילומים הפכה רחבת הדשא של המכללה ל "שוק מאולתר", מסלולי ההליכה בקמפוס הפכו ל"פינת רחוב" סואנת, ואולם בית הספר למשפטים – שימש ככיתת הרצאות מיוחדת במינה. כמו כן, צולמו סצינות באולפן הטלוויזיה החדשני שבמתחם בית הספר לתקשורת.

רועי בר נתן, יובל סמו, טל פרידמן, עלמה זק , שני כהן ברלד ומריאנו אידלמן החליפו שלל תחפושות ודמויות, לעיניהם המשתאות של הסטודנטים, בכל רחבי הקמפוס. במהלך הצילומים, אשר עסקו בנושאים עדכניים כמו מלחמת אנדוריד-אייפון וטרנד הטבעונות, התגלה כי הכוכבים אינם שונים בהרבה מהתפקידים אותם הם מגלמים. הנבחרת, אשר הגיעה בהרכב כמעט מלא ליום הצילומים, השתלטה מהר מאד על חיי הקמפוס, וטל פרידמן, צבעוני כהרגלו, הסתובב ברחבי הקמפוס, שר וירה בדיחות לכל עבר - אשר לא השאירו איש מבין הסטודנטים והמרצים אדיש.

אולם בית הספר למשפטים "הוסב" לאולם ההרצאות של חסיד הטבעונות גרי/טל פרידמן/ יורופסקי, אשר "הטיף" לסטודנטים למשפטים על אכילת בשר....

לקראת סוף יום הצילומים, "התפרצו" ברלד ומריאנו לאולפן הרדיו של 'קול הקמפוס' 106FM, תחנת הרדיו של בית הספר לתקשורת של המכללה למינהל, והשתלטו על התכנית "סתימה זמנית"  עם  אילתורים משעשעים במיוחד, בשידור חי, לקהל הרגיל בדרך כלל להאזנה למוזיקה אלטרנטיווית....


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה