דוגמן מראשון לציון... הוא הסיבה למריבה בין אביבית בר זוהר ליהיא גרינר



אתם בטח סקרנים לדעת מי הוא החבר החדש של אביבית בר זוהר, שעומד גם במרכז הסכסוך בינה ובין ליהיא גרינר. אז קוראים לו לירן והוא בן 25 איש הייטק מראשון לציון 25. ...

אתם בטח סקרנים לדעת מי הוא הבחור שעומד בלב ליבה של הסערה שהתרחשה ביום חמישי האחרון בין ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר, שבמסגרתה גורשו אביבית בר זוהר ובן זוגה החדש מחתונתם של ליהיא ויוסי, לאחר שלטענתה של ליהיא ניסו השניים לגנוב לה את ההצגה.

הסצנה הטראשית הזו התרחשה כבר לפני מספר ימים אך מסרבת לגווע. גרינר טוענת כי בר זוהר הגיעה במכוון בשעה מוקדמת אליה לא הוזמנה ועם בחור אנונימי ואטרקטיבי, כדי למשוך את תשומת הלב אליה. לאחר מכן ליהיא ניסתה ליישר את ההדורים בעזרת הודעת טקסט שרק סיבכה אותה עוד יותר, ובה כתבה "ציפיתי לך ולאחותך ולא שתגיעי עם איזה דוגמן אנונימי ליגה ג'..."

אז אותו "דוגמן אנונימי ליגה ג'", כפי שליהיא מכנה אותו, הוא בחור בשם לירן, דוגמן בן 25 שבין היתר מתפרנס ועובד בחברת היי-טק של אבא שלו. לירן בן יחיד והוא מתגורר בדירה משל עצמו בראשון לציון. הדוגמנות, כרגע, משמשת כעבודה נוספת בחייו. בעברו דיגמן לחברות כמו "דלתא" ו"פולגת" ואף התגורר ועבד שלוש שנים באיטליה.

בארץ לירן עוד לא עשה את הפריצה הגדולה שלו בתחום הדוגמנות ואולי בגלל זה גרינר כינתה אותו כפי שכינתה, וטענה כי הוא הצטרף לבר זוהר כבן זוג לחתונתה כדי למשוך תשומת לב ולזכות בחשיפה.

מקורביה של בר זוהר (30) טוענים כי זה לא קרוב למציאות, מאחר ולירן ובר זוהר הכירו כבר לפני למעלה משנתיים במסיבות שונות ודרך מעגל חברים משותף.

לאחר שבר זוהר יצאה מבית "האח הגדול" נתקלו השניים האחד בשניה במספר מפגשים חברתיים, נוצר ביניהם ניצוץ הדדי ובשבועות האחרונים הם מטפחים ביניהם זוגיות, שאותה תכננה בר זוהר לחשוף לראשונה בחתונתה של ליהיא. בדיעבד, כנראה שזה לא היה רעיון כל כך טוב.


 קרדיט כתבה: יפעת הללי | mako

קרדיט צילום׃  צ'ינו פפראצי


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה