עוז זהבי לוהק לסדרה אמריקאית



המגזין "Deadline" פרסם לאחרונה כי הכוכב הישראלי, עוז זהבי, לוהק לגרסה האמריקאית של הסדרה "תמרות עשן", ולצידו ישחק טיטוס וולבר, כוכב הסדרה "אבודים". זוהי רק ההתחלה של זהבי באמריקה ואין ספק שהקריירה שלו תצמח בזכות הליהוק החדש ושהדרך שלו בעולם עוד ארוכה.

המגזין "Deadline" פרסם לאחרונה כי הכוכב הישראלי, עוז זהבי, לוהק לגרסה האמריקאית של הסדרה "תמרות עשן", ולצידו ישחק טיטוס וולבר, כוכב הסדרה "אבודים". זוהי רק ההתחלה של זהבי באמריקה ואין ספק שהקריירה שלו תצמח בזכות הליהוק החדש ושהדרך שלו בעולם עוד ארוכה. קצת גאווה ישאלית בטלוויזיה האמריקאית.

עוז זהבי הוא יליד ראשון לציון שחקן ישראלי מצליח, ששיחק בסדרת הילדים המצליחה "האי" וכיכב בסדרות "חיים אחרים" ו"עספור". כעת פורסם כי זהבי נבחר לשחק בסדרה "תמרות עשן" בעיבודה האמריקאי. הסדרה המדוברת היא סדרת מתח ישראלית שזכתה להצלחה רבה בשתי עונותיה הראשונות, והליהוק, כמו גם העיבוד האמריקאי, מהווה כבוד רב למדינה. הסדרה עוסקת בהיעלמות חברי הקיבוץ "תמרות עשן", כאשר ישנה חקירה גדולה מאוד בעקבות פרשיות שמתגלות לגבי היעלמות חברי הקיבוץ.

צילומי הסדרה, אשר קיבלה את השם "Midnight Sun", יחלו בקרוב. לצידו של זהבי, ישחק לא אחר מהשחקן שכיכב בסדרה המצליחה "אבודים" בתור "האיש השחור", טיטוס וולבר. תפקידו של זהבי עדיין לא ידוע, ובמהלך השבוע הקרוב צוותי ההפקה של הסדרות, הישראלית והאמריקאית, ידונו בנושא ויצלמו פיילוט לסדרה. מפיק הגרסה האמריקאית הוא פול טרגוט, מפיק הסדרות "פלאש פורווד" ו"סמנת'ה מיי". בארץ מקווים שהסדרה, שהדהימה את רשת "NBC" כבר לפני יציאת העונה השנייה בישראל, תזכה להצלחה רבה גם באמריקה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה