2 ראשל"צים ב-20 הגדולים של אייל גולן



יוסי להב פונק-בן 23, המתמודד האשכנזי הראשון בתכנית. הוריו עלו מברית המועצות לשעבר, נאור כהן בן 15, חובב מוזיקה וכדורגל. למד שירה בגיל שמונה מסבו הפייטן.

העונה השנייה של התכנית "אייל גולן קורא לך" מצליחה לשבור את שיאי הרייטינג של ערוץ 24 מיום שהוקם, ולשמור על חמשת האחוזים שהשיגה, לעומת רייטינג העונה שעברה שעמד על 3.8%. חברת "קופרמן הפקות" עומדת גם הפעם מאחורי ההצלחה, בדומה לתכניות מוכרות אחרות כגון "רמזור" ו"האח הגדול".

הנבחרת שמלווה את גולן כוללת העונה את השופטים יוסי גיספן, עדי לאון וירון אילן ואת המצטרף החדש חיים רביבו. מרינה קבישר, שהחליפה את סיוון קליין, היא המנחה ומלווה את המתמודדים.

כל אלה יצפו בביצועים של 20 הזמרים והזמרות שעליהם הוכרז אמש (שבת) כמתמודדים הסופיים שנבחרו מבין מאות שניגשו לאודישנים.

השנה, בשונה מהעונה הראשונה, צורפו גם גברים לתחרות, ונראה שאחד מהם הוא שינופף בתואר של זוכה התכנית ויזכה להפקה של אלבום בכורה בחברה של אייל גולן "ליאם הפקות".

מבין 20 המתמודדים נמצאים שני תושבי ראשון לציון:

יוסי להב פונק

בן 23, תושב ראשון לציון. המתמודד האשכנזי הראשון בתכנית. הוריו עלו מברית המועצות לשעבר, ובבית שמע בעיקר מוזיקה מזרחית. החל את דרכו בשירה כחזן בבית הכנסת האשכנזי השייך למשפחתו. בגיל 17 הקליט את הסינגל הראשון שלו "סיפור אהבה", ובמקביל השתתף בתחרות "חזן נולד", וזכה בה במקום השני.

נאור כהן

בן 15, תושב ראשון לציון. חובב מוזיקה וכדורגל. למד שירה בגיל שמונה מסבו הפייטן. לטענתו, כבר בגיל 12 זכה
 
במקום הרביעי בתחרות "להיות כוכב". במה מדובר? אנחנו לא ממש יודעים. כיום הוא שר בלהקת בית הספר.

20 הגדולים, אייל גולן קורא לך צילום: יח''צ


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה