עוז זהבי כותב שירים ומקליט סקיצות



כוכבי סדרת הטלוויזיה המצליחה,"עספור", השחקן עוז זהבי והודגמנית אור גרוסמן, ממשיכים לעונה רביעית כפרזנטורים של חברת האופנה "רנואר", וזה אחרי שהשניים נפגשו לצילומי קטלוג אביב-קיץ ממש לאחרונה.

בין נסיעות עסקים בלוס אנג'לס, סיום עונה שנייה של "עספור" לבין סיום טרפת הפסטיגל, זהבי וגרוסמן נפגשו לאחרונה על סט צילומי קטלוג הקיץ של החברה.

השניים, שחברים טובים מעבר לסט, נראו נרגשים להיפגש שנית והעבירו חוויות אישיות ושיחות בלתי פוסקות, בסטודיו בתל אביב.

לאחר כל השיחות, החיבוקים והנישוקים התפנו השניים לעבודתם המקצועית והפגינו הרמוניה מושלמת, שכללה פרגונים בלתי פוסקים בין השניים.

על הסט סיפר עוז כי חזר לפני פחות משבועיים מפגישת עסקים בלוס אנג'לס, שם נפגש עם גורמים רבים בתעשיית הבידור האמריקנית על מנת לקדם את הקריירה הבינלאומית שלו. עוד סיפר כי בממסגרת הטיול בחר לעצמו מנג'ר וסוכן אמריקאי טוב על מנת שיוכלו לפתוח לו את הדלתות בחוץ לארץ וכי הוא עתיד לנסוע שוב בקרוב למשך חודשיים לאודישנים שונים.

גרוסמן בדומה לעוז נסעה לאחרונה גם היא לניו יורק ואירופה לפגישות עבודה ואת ערב היום האהבה, שהתקיים אמש (ג') העבירה בחיק בן זוגה - איש העסקים לני שפורן. כנשאל זהבי עם מי הוא עתיד לעבור את ערב יום האהבה ענה כי כמו בכל ערב בחיבוק כפיות עם הכלבה שלו - "רותי".

עוד סיפר זהבי כי בין כל הקריירות השונות הוא מפתח בימים קריירה מוזיקלית ובשקט בשקט כותב שירים ומקליט סקיצות. עוז ציין כי אם השירים ינחלו הצלחה הוא ישקול לחתום בחברת תקליטים ואף לשחרר סינגל ראשון לרדיו בקרוב.

קרדיט: מערכת "פרוגי"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה