אביבית בר זוהר מהאח הגדול גם ראשל"צית בעבר



בשנת 2004 אביבית עוד גרה בראשל"צ ואף ניהלה מערכת יחסים עם בחור בשם ניר שהיה בעל עסק גלידות (?!) בראשל"צ.

בשנת 2004 אביבית עוד גרה בראשל"צ ואף ניהלה מערכת יחסים עם בחור בשם ניר שהיה בעל עסק גלידות (?!) בראשל"צ. כבר אז אגב, היא טענה שהיא בת 21 (כלומר 29 היום). מצאנו את הבלוג שלה וליקטנו עבורכם כמה פנינים. רק אל תשתו שום דבר, חבל שתשפריצו על המסך. אה כן, והדגשנו כמה משפטים בשביל הכיף.
 
"הגעתי לגני התערוכה והיו עשרות אנשים בתור, ואז נדחפתי קצת קדימה, השומר ראה אותי ותוך חמש דקות נכנסתי פנימה. הגעתי לתור והבחורה ביקשה ממני תעודת זהות, אך לא היתה לי מכיוון שהיא הלכה לי לאיבוד כשגרתי באילת. התעודה המזהה היחידה שהיתה לי היא כרטיס תושב אילת עם תמונה שלי עליו. אך היא לא האמינה לי שאני בת 21 ואני אמרתי לה שאין לי שום אינטרס לשקר לה ובסופו של דבר היא הכניסה אותי...".
 
"התפקיד שאני קיבלתי היה זיוה הזוהרת - מארגנת החתונות והעיצוב. זהו תפקיד די שטחי כי בעצם מתרחש רצח אבל הדבר היחיד שמעניין את זיוה זה הצבע של המפות, הבגדים וחוסר ההתאמה שביניהם. היא מהחברה הגבוהה שתמיד דואגת להתלבש בצו האופנה האחרונה! האמת, מאד רציתי את הדמות הזאת כי גם אני בחיים הפרטיים מקפידה על לבוש ותכשיטים וכל מה שמסביב. כן זאת אני!".

"צילמנו את הטלנובלה והרגשתי שהיה טוב, ובאמת אבל באמת נהניתי כמו שמזמן לא נהניתי. בנוסף, זו הפעם הראשונה שלי ש- 5 מצלמות צילמו כל תזוזה שלי. די התלהבתי מהרעיון".
 
"ניסיתי להכניס את עצמי למצב של עצבות, לחשוב על דברים עצובים ולדמיין סיטואציות של כאב. התחלתי לזייף ריב עם חבר שלי כאילו הוא צועק עלי ואנחנו כל היום רבים, לאחר 30 שניות בערך ראיתי שזה לא גורם לי לבכות וסיפרתי על בחורה שאמא שלה חולת סרטן".

קרדיט: nana10.co.il

קרדיט צילום: MAKO.CO.IL

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה