מכבי ראשון כדורסל נותנים את הנשמה ואת הלב



במסגרת הפעילות למען הקהילה של מועדון הכדורסל "מכבי אופיצי ראשל"צ, ביקרה השבוע הקבוצה בניצני ראשון. פעילות זאת היא חלק מהפעילות הקבועה של הקבוצה למען העיר והקהילה.

במסגרת הפעילות למען הקהילה של מועדון הכדורסל "מכבי אופיצי ראשל"צ, ביקרה השבוע הקבוצה  בניצני ראשון. פעילות זאת היא חלק מהפעילות הקבועה של הקבוצה למען העיר והקהילה.
 

יורם זעפרני שמנהל את העמותה תומך בפעילות זאת ורואה אותה כפעילות חיובית שגורמת לילדים סיפוק והנאה " השיתוף פעולה עם מכבי ראשון הוא מעל 12 שנים, אנחנו נמצאים בכל משחקי הבית שבהם מתקיים טקס הענקת הכדור, כל הקבוצה הייתה בחנוכה והייתה שמחה גדולה"

ניצני ראשון היא עמותה של העיר ראשל"צ, שמטפלת בילדים עם שיתוק מוחין, העמותה מפעילה פעילות
יומית במשך עשר שנים, יחידה מסוגה בארץ, מפעילה מרכזי לימוד ומועדונים והאנשים הפעילים בה פעילים בהתנדבות."הילדים מאוד נהנים ממשחקי הכדורסל, הם ישנים בלילה עם הכדור ומחכים להראות לכל הילדים ולספר להם חוויות מהמשחק".

שחקני הקבוצה והמאמן בירנבויים רואים בפעילות זאת יוזמה מבורכת וזכות גדולה כך מציין ניצן חנוכי "יוזמה מבורכת , הפעילות מאוד נחמדה , זאת זכות לבקר את הילדים ולעשות להם קצת שמח, לראות אותם מחייכים ומתרגשים כשאנחנו באים לבקר אותם וכשהם באים לעודד, נחמד לראות שהם עוקבים ומתעדכנים על כל משחק ואנחנו מקווים שהפעילות הזאת תימשך".

בירנבויים מוסיף "מרגש אותנו מאוד להיות עם הילדים, זכות גדולה מאוד לאנשים שמתעסקים בכדורסל, שיכולים להביא כמה דקות של אושר לילדים".

ילדי העמותה מחכים להגיע למשחקים ולחוות ביחד עם הקהל הנאה וניצחונות, אנחנו מאחלים המשך שיתוף פעולה עם ניצני ראשון שיעניק לילדים הנאה וחוויה מרגשת מהמשחקים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה