הסתיימה בנייתו של אולם הספורט נווה דקלים



הסתיימה בנייתו של אולם הספורט החדש שנבנה על ידי עיריית ראשון לציון בבית הספר נווה דקלים בהשקעה של 3.5 מיליון. האולם יימסר כבר השבוע לשימוש תלמידי בית הספר ותושבי האזור.

לאחר שהסתיימה בנייתו של אולם הספורט בבית הספר נווה דקלים יימסר השבוע האולם לשימוש תלמידי בית הספר ותושבי האזור. את האולם בנתה עיריית ראשון לציון בהשקעה של 3.5 מיליון שקלים. האולם החדש, יתפרש על שטח של 580 מ"ר ויעמוד לרשות תלמידי בית הספר בשעות הבוקר ולרשות תושבי השכונה בשעות אחר הצהריים.

על מנת לצמצם למינימום את אי הנוחות הנגרמת בעת בניית אולם הספורט החליטו בעירייה על בנייה בדרך מעט שונה. חלקיו השונים של האולם נבנו במפעל ובסיום הבנייה הורכבו חלקיו של האולם במשך שבוע ימים בשטחו של בית הספר. כעת, בוצעו בשטח רק עבודות פנים והשלמות פיתוח שהסתיימו בימים האחרונים, בסופם נמסר האולם החדש והמרווח לשימוש תלמידי בית הספר ותושבי השכונה.

על הפרויקט אמון האגף לבנייה ציבורית בעיריית ראשון לציון, בראשותה של האדריכלית ורד סולומון ממן, שהביעה סיפוק רב ממשך הביצוע הקצר ואיכות הבניה המתועשת. מסיבה זו שולבה שיטת בניה זו בפרויקטים נוספים בעיר:"אין ספק שלראות את המבנה על חלקיו במפעל שבוע לפני שהוא מגיע לשטח זה מרשים במיוחד".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה