משרדים להשקעה בישראל – מידע וטיפים



הנדל"ן תופס את העניין הגדול ביותר מגוון רחב של אנשים, בין אם מדובר ביזמים בתחום, אנשים פרטיים המחפשים לרכוש שטח לשם פתיחת עסק, או אנשים המעוניינים להשתתף במיזמים עסקיים גדולים על בסיס אחוזי בעלות.

כך או כך, התחום פתוח וגדל מדי שנה. לכן כל אדם המתעניין בהצעות של משרדים להשקעה חייב להבין שמדובר בהזדמנויות שכדאי לנצל כמה שיותר ולעשות את זה בהקדם, משום שככל שמקדימים לרכוש נכס נדל"ן כלשהו, כך הרגע שבו הוא יניב תשואה מתקרב מהר יותר ובצעדי ענק. אז למה דווקא משרדים? האם הכלכלה הישראלית משגשגת כל כך בכדי להמר על התחום העסקי? האמת הינה שבאזורי מפתח החיים העסקיים תמיד יפרחו. לכן, במידה ובוחרים את הנקודות המתאימות להשקעה מסוג זה, ניתן לומר שמדובר בהימור מנצח.

לקנות מקבלן או בניינים ישנים יותר?

אחת ההתלבטויות הגדולות ביותר בקרב אנשים המתעניינים ברכישות בתחום הנדל"ן הינה איזה סוג של מבנים עדיף לקחת – בניין חדש "מהקופסה" לאחר סיום הבנייה, או מבנה שכבר קיים? יש לכך המון דקויות, וחשוב לקחת בחשבון את כולן על מנת להגיע להחלטות מושכלות שבהמשך גם יהיו משתלמות ויספקו לכם החזרים נאים על ההשקעה הלא קטנה שעשיתם. לכן, כאשר בוחרים משרדים להשקעה בישראל, יש לשים לב מספר פרמטרים נוספים מלבד גיל הבית:

  • מיקום – הבניינים הישנים באזורים עסקיים יכולים לעלות יותר מחדשים, אך גם להביא יותר רווחים לאחר שיפוץ נרחב, משום שמדובר באזורים שאין להם תחרות. במקרים אלה, מדובר בשילוב של השקעות: צריך גם לרכוש את הבניין עצמו, וגם להשביח את הנכס על מנת ליהנות ממלוא התשואות.
  • מצב הבניין – כפי שנאמר גם בסעיף הקודם, המצב של הנכס משפיע ישירות על הסכומים הנוספים שיהיה צריך להשקיע בו על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר, להשכיר אותו במחירים שאתם רוצים וגם להביא שוכרים שיהיו מרוצים.
  • מספר משתתפים במיזם – ניתן לרכוש משרדים להשקעה בפורמטים שונים. ישנם אנשים המעדיפים לעשות זאת לבד. להשקיע כמה שהם יכולים, גם אם מדובר במשרד אחד בלבד ולא להיות תלויים באיש. אחרים מחפשים אפשרויות אחרות, נרחבות יותר, להיות חלק קטן ממיזם גדול שיניב מאות אחוזי רווח בטווח הארוך. אך יש לכך גם צדדים בעייתיים יותר, תשלומים קולקטיביים, חוסר אפשרות לצאת מהמיזם כשרוצים וכדומה.

שורה תחתונה: משרדים להשקעה זו אחת הפעולות הנפוצות בתחום

בסופו של דבר, הרווח מהשקעה מסוג זה תלוי באופן ישיר בכל המאפיינים של הנכס – המיקום שלו, מצב הבניין בו הוא נמצא, מספר האנשים המעורבים בעסקה וגם השילוב של כל הגורמים האלה יחד. כל עסקה לא דומה לאחרת, ולכן חשוב מאוד לגשת לכל אחת מהן ברצינות תהומית, לעשות סקר שוק נרחב ולהיעזר בשירותים של אנשי מקצוע – שמאים, עורכי דין ורואי חשבון. כל אלה יסייעו להבטיח תוצאה מניבה להשקעה שלכם. לחצו כאן לעוד מידע בנושא.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה