דנדש חדש בראשל"צ



היום הושק הסניף החדש של רשת דנדש - רהיטי וינטאג' יד שנייה ועודפים במערב ראשון לציון, ברח' לישנסקי 18. תצוגה מגוונת על פני כ-800 מ"ר, בהשקעה של 1.5 מ' ₪ ולמעלה מ- 3,000 פריטים.

ראשון לציון ידועה בכח הקנייה שלה כך שרק טבעי הדבר שיפתח בעיר זו סניף חדש וגדול של דנדש. במתחם שבצומת סחרוב לישנסקי, משתרע חלל תצוגה ענק ובו כ- 3,000 פריטים ייחודיים של ריהוט ומוצרים לבית, כולל רהיטי יד שניה, ענתיקות, וינטאג', כלי בית, , מוצרי ילדים, עודפים ומציאות. גם בסניף החדש תקפיד הרשת על תחלופה גבוהה של הפריטים הייחודיים (One piece) הנאספים משוקי פשפשים ברחבי העולם, (בעיקר בארה"ב ובצרפת) והמוצעים במחירים אטרקטיביים עם אפשרות לתשלומים בכרטיס אשראי ולהובלה עד הבית. בשנה הקרובה מתעתדת הרשת להשיק 2 סניפים נוספים.
 

  

מיכל קריטי, מנכ"ל רשת דנדש וסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת רוביקון מוסרת: "בחרנו להשיק את הסניף החדש של רשת דנדש בראשון לציון בעקבות הביקוש העולה וההתפתחות המרשימה של אזורי המסחר בדגש על סצנת העיצוב בעיר. הסניף החדש עוצב כחנות הקונספט ובו תמהיל רהיטים ייחודי, שיציע מעל 3000 פריטי יד שנייה, שלוקטו משווקים ברחבי העולם ומוצעים לישראלים במחירים טובים לצד תצוגה מרווחת, ונגישה".

רשת דנדש הוקמה מתוך הצורך האמיתי שקיים בעולמות העיצוב והריהוט לייחודיות, למפגש עם "אופי" של פריט ולחוויית רכישה חדשה המאפשרת לנו להתרגשמהסיפור שמאחורי המוצר. באוסף הייחודי של "דנדש"תוכלו לאתר  פריטי ריהוט מסמטאות ציוריות ברחבי עולם, לדלג מפריזשל סוף המאה ה-19 לשנות השבעים המאוחרות בחוף המזרחי של ארה"ב, ולגלות את היופי והעדנה שטמונים בפריט שכמו חיכה שתבואו לאסוף אותו. "דנדש"מציעה לכם בכל פעם חוויה חדשה ומרגשת, ומוסיפה למסע את ערך הקיימות (sustainability) במטרה לעודד את הצרכנים ליהנות מרהיט עד תומו ולהעבירו הלאה כדי להפחית את היקף כריתת היערות הנדרשת לייצור ריהוט חדש.

ייחודי לרשת דנדש: הרשת מאפשרת ליהנות גם מאפשרות של רכישת רהיטים ופריטים ישירות מהלקוחות,יבאמצעות שרות חדשני של פינוי תכולות של דירות ובתים (החל מ-3 פריטים ועד תכולות מלאות). הפינוי הוא חינם למוצרים במצב תקין (הזקוקים לתיקונים פשוטים או צביעה).


דנדש - רהיטי יד שניה, וינטאג' ועודפים

בני ברק, דרך ששת הימים 16 (מול קניון איילון)
ראשון לציון, רח' לישנסקי 18 (צמוד למתחם חנות 'מוצצים' (ב-waze: רח' הכשרת הישוב 9 רשל"צ)

שעות פתיחה: א'-ה' 21:00-09:00, שישי 14:00-09:00

פרטים נוספים בטל': 03-5295666 או בדוא"ל  [email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה