כדוריד: ניצחון קליל להפועל ראשל"צ באשדוד



שיאנית התארים בכדוריד הישראלי, הפועל ראשון לציון, ששכחה מה טעמו של תואר, השיגה היום (שישי) ניצחון קליל, 23:33, מול העולה החדשה, הפועל אשדוד....

שיאנית התארים בכדוריד הישראלי, הפועל ראשון לציון, ששכחה מה טעמו של תואר, השיגה היום (שישי) ניצחון קליל, 23:33, מול העולה החדשה, הפועל אשדוד, במחזור הפתיחה של ליגת 'ווינר'. היריבה העירונית, מכבי ראשון לציון, ניצחה את בני הרצליה 19:25 ומכבי תל אביב גברה 26:30 על מ.כ חולון.

את המשחק פתחו חלש ההגנות של שתי הקבוצות ולאחר תשע דקות התוצאה עמדה על 4:4. את המפנה יצר הזר החדש של ראשל"צ, בויאן בוטוליה, אשר העובדה כי ערך ארבעה אימונים בלבד עד כה עם חבריו לקבוצה לא מנעה ממנו להוות גורם מרכזי עד להפסקה אליה ירדה ראשל"צ ביתרון 10:15. במחצית השניה שחקניו של שלום כהן נראו עייפים ומגמת המשחק לא השתנתה עד לסיום בו ניצחה לבסוף ראשל"צ 23:33.

כבשו להפועל ראשל"צ: עידן מימון - 9, דניס זכארוב - 6, יותם טל - 4, בויאן בוטוליה, גיא כהן, יותם טל וסשה צ'ודנובסקי - 3 כ"א, ערן צרפתי, טל הרשקוביץ, עוז חממי, מישה צימפרמן ודדי פרץ הוסיפו שער אחד כל אחד.

כבשו להפועל אשדוד: טומיסלאב ברוש - 7, גלורי אופור - 5, עומר אבולעפיה - 4, אייל שור - 3, ניר פלח - 2, ג'ו מתתיה ורועי קשקש כבשו שער אחד כל אחד.

מאמנה של הפועל ראשל"צ, סער פרנקל, אמר בסיום: "בלי לזלזל באשדוד לא נראינו טוב היום. דווקא הצעירים לא נראו טוב. זה מחיר של שכר לימוד, עם הזמן נראה יותר טוב. במשחק הבא מול מכבי ת"א נהיה חייבים להשתפר ונדאג לכך".

קפטן הפועל ראשל"צ, עידן מימון: "לא שמעו את המילה פרישה ממני, אני לא מתרכז בזה אלא בלעזור לצעירים לתת מעל ומעבר. מקווה שהם יבואו וייקחו את המושכות. מה שחשוב זה לבוא בכל משחק ולתת הכל. אני כשחקן הוותיק ביותר משתדל לעזור לצעירים שמקבלים את ההערות באהבה הן כקפטן והן כעוזר מאמן".

קרדיט: דין אלמס ONE.CO.IL


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה