מכבי ראשל"צ - הפועל עפולה 76:91



מכבי ראשל"צ (76:91) ניצחה כמארחת והאריכה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד.

המחזור העשירי בליגת העל בכדורסל עומד בסימן השמירה על הבית. מכבי ראשל"צ (76:91) ניצחה כמארחת והאריכה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד.

"לא שיחקנו הגנה טובה כי קשה לחזור לעניינים אחרי הרבה זמן פגרה", הסביר אפי בירנבאום את הבדל בין המחציות. "בחצי שני היה יותר טוב. מאיר טפירו צריך לתת לנו ניצחונות והוא עושה הרבה מאמצים וצריך לדעת מתי להכניס אותו. הוא ראה שלאבי בן שימול הולך ונתן לו לעשות את זה עד הסוף וכל הכבוד לו. עשינו ניצחון חשוב ונרוץ עם ההרכב הזה כדי להתגבש. אם נמשיך עם הרוח הזאת נמשיך לעשות ניצחונות".

החצי הראשון היה צמוד מאוד ולא העיד על שהולך להתרחש בהמשך. הרבע הראשון הסתיים ב-24:25 לראשון, כשעד המחצית עפולה הפכה את התוצאה והובילה 43:48. ברבע השלישי גנגמר הסיפור של אלי רבי נגמר כשראשל"צ הידקה את ההגנה, עצרה את היריבה על 11 נקודות וסיימה את הרבע ב-59:66.

ברבע האחרון הקונצרט של ראשון נמשך כשהמוציא לפעול העיקרי הוא אבי בן שימול שסיים ערב נהדר של 20 נקודות ו-12 אסיסטים. הרבע הסתיים ב-17:25 ונתן לראשל"צ ניצחון גדול. לארי אובאנון הוביל את הכתומים עם 26 נקודות (ו-10 ריב'), רוד גריזארד הוסיף 23. בעפולה הצטיין ג'סטין דנטמון עם 22 נקודות.

בהמשך יעלה קליפ וידאו מהמשחק

לצפייה בתמונות נוספות מהמשחק לחץ כאן

צילום: אבי קקון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה