כדוריד: נצחון להפועל ראשון לציון



נצחון להפועל ראשון לציון – מכבי 'טירק' תל אביב 27:29

באולם רוזנשטיין בראשון לציון ראו 300 צופים את המשחק בין סגנית האלופה, שרוצה להישאר צמוד למוליכה, לבין הרביעית שספגה כבר שלושה הפסדים רצופים ולא טעמה ניצחון מזה ארבעה מחזורים.

המשחק היה צמוד מאוד מפתיחתו ועד סופו. שתי הקבוצות היו ביתרון פעמים רבות במשחק, אך לא הצליחו להגדילו מעבר לפער של שלושה שערים. במחצית הוליכה ראשל"צ 15:16 והמשיכה לשלוט, אך דקות אחדות לסיום הייתה זו ת"א שהשתלטה על המשחק וכבר הוליכה בהפרש של שלושה שערים. אם זה לא מספיק, שני שחקני המארחים, אנדריי וסיוק וגיא כהן הורחקו במהלך המחצית השנייה באדום לאחר שלוש הרחקות לשתי דקות.

ראשל"צ לא נשברה, הציגה קאמבק מדהים וניצחה 27:29, בזכות שערים חשובים במתפרצות של אמיר לנגליב ויותם טל הצעיר. ראשל"צ נותרת שנייה ומתאוששת מההפסד במחזור שעבר להרצליה, מכבי תל אביב עדיין רביעית, עם הפסד רביעי ברציפות.

הכובשים המובילים בראשל"צ: עידן מימון עם שמונה שערים מ-14 ניסיונות (וארבעה אסיסטים), שחר מיארה עם שישה, אנדריי וסיוק עם ארבעה שערים, אמיר לנגליב הוסיף חמישה אסיסטים.

הכובשים המובילים בת"א: ואדים ויריץ' עם שמונה שערים מתוך 14 ניסיונות, ג'ון אונשה עם שבעה, ערן אברמוביץ' עם שישה (מתוך שבע זריקות), אוריאן ליפיץ עם שלושה שערים וחמישה אסיסטים. שפטו: אלדד פלד ויוסי ימיני. 
 
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה