כדוריד:מכבי ראשון לציון בפיסגה



מכבי 'צבר ספורט' ראשון לציון – אס"א 'קסטרו' תל אביב 24:28

האלופה ומחזיקת הגביע נפגשו באולם בית מכבי בראשל"צ, לעיני כ-300 צופים, כששתיהן יודעות שכל תוצאה כאן תשפיע רבות על המצב בצמרת: ראשל"צ רצתה לברוח עוד קצת לחבורה שמתחתיה, אס"א ביקשה למנוע זאת ממנה.

המשחק נפתח בהגנות חזקות והיה צמוד לכל אורך המחצית הראשונה, כשהאלופה מוליכה בסיומה 11:12. בתחילת המחצית השנייה פתחה ראשל"צ פער של שלושה שערים, 14:17, בזכות משחק מצויין של יוהאן רושקה והמשיכה להחזיק בו עד לסיום, 24:28 למכבי ראשל"צ שנותרת ראשונה. אס"א רחוקה מהמוליכה כעת בשש נקודות והיא במקום השלישי. דב ישועה, שחקן אס"א, נכנס סמוך לסיום אך נפצע מייד בכתפו ונאלץ לנטוש את המגרש.

המבקיעים הבולטים בראשל"צ: יוהאן רושקה עם 11 שערים (מ-18 ניסיונות), גל אברהם עם שישה (מתוכם שלושה פנדלים) ואריאל רוזנטל עם ארבעה. ג'ו מתתיה ניהל גם היום את משחקה של האלופה בצורה מצויינת וחילק לחבריו שישה אסיסטים. יוליאן סטראט רשם 17 עצירות מ-38 זריקות (44%).

המבקיעים הבולטים באס"א: דן נתן עם שישה שערים ללא החטאה, דן מירקוס עם שישה משמונה ניסיונות, מאריו סאריץ' ארבעה (ועוד ארבעה אסיסיטים), איציק חליפי גם כן ארבעה שערים. השוער גיל יעקב היה מצויין בשער אס"א כשרשם שמונה עצירות מ-17 זריקות (47%). שפטו: ליאונרד נקו ואלי שהרבני. 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה