דרבי ראשל"צי בחצי גמר הגביע



בחצי הגמר ייערך דרבי כפול: מכבי ראשל"צ תתמודד מול הפועל ראשל"צ, שניצחה את חולון.

האלופה ניצחה 22:24 את קריית מוצקין, מכבי ת"א גברה בקושי 21:22 על עירוני רחובות מהלאומית ואס"א ת"א הביסה 22:38 את נס ציונה. בחצי הגמר: דרבי ראשל"צי ודרבי תל אביבי

תמונת חצי גמר גביע המדינה בכדוריד הושלמה הערב (ו') ללא הפתעות מיוחדות, אבל עם לא מעט רגעי חרדה עבור מכבי ראשון לציון. קריית מוצקין אירחה בביתה את האלופה, מכבי ראשון לציון, ולא עשתה חיים קלים לקבוצה מהמרכז. 400 צופים באולם גושן קיבלו באווירה מצוינת את האלופה ואת מוליכת הבית התחתון, שחסרה שלושה שחקנים חשובים: זלטקו שושה, איתי גושן וישראל פישר הפצועים. המשחק היה צמוד מתחילתו, כשהמארחים הוליכו עם סיום המחצית הראשונה 11:12.

את המחצית השנייה פתחה ראשון לציון בריצה של 0:6 ועלתה כבר ליתרון של 12:17, אך כמו רחובות גם מוצקין לא נשברה וחזרה למשחק ולהפרש שער אחד בלבד. 45 שניות לסיום התוצאה עמדה על 22:23 לראשון לציון, כשהכדור בידיה של מוצקין. המארחים לא הצליחו לכבוש והצהובים מעיר היין כבשו מהצד השני, 22:24 בסיום לאלופה, שהעפילה גם היא לחצי הגמר.

בחצי הגמר ייערך דרבי כפול: מכבי ראשל"צ תתמודד מול הפועל ראשל"צ, שניצחה כבר אתמול ברבע הגמר את מ.כ. חולון, ומכבי ת"א תשחק מול מחזיקת הגביע מאוניברסיטת תל אביב. המשחקים ייערכו ב-2 במרץ.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה