ראשון לציון אדומה



22:26 להפועל על מכבי בדרבי של ראשל"צ- המהדורה השלישית העונה של הקרב העירוני

המהדורה השלישית העונה של הקרב העירוני היתה גם החלשה ביניהן. הצהובים פספסו הזדמנות להבטיח את המקום הראשון בליגה, בשלישי הן ייפגשו שוב בחצי גמר הגביע.

הדרבי של ראשון לציון בכדוריד, בין הפועל ומכבי, הוא אחד המשחקים הכי חמים ומעניינים שיש לספורט הישראלי להציע. היום (ו') במהדורה השלישית שלו העונה (במסגרת הבית העליון), ניצחה הפועל 22:26 באחד הדרבים הפחות טובים שנראו פה בשנים האחרונות.

מדובר בהפסד ליגה שני העונה לצהובים, כשגם על המפלה הראשונה חתומים האדומים. מכבי עדיין מוליכה את הבית העליון של ליגת העל, אבל אם תפסיד שוב היא עלולה למצוא את עצמה בנחיתות מול היריבה באדום ולאבד בשל כך את ההובלה. ביום שלישי ייפגשו השתיים שוב, במסגרת חצי גמר גביע המדינה.

מהלך המשחק

שתי הקבוצות פתחו בצורה מנומנמת מעט את המשחק, כשצמד השוערים - אנדריי קמישב של הפועל ויוליאן סטראט ממכבי - מככבים לנוכח הזריקות החלשות שנזרקו אליהן (2:3 למכבי). האדומים התקשו בהתקפה עומדת, מה שהביא אותם לרוץ למתפרצות וליתרון 3:6 אחרי רבע שעה.

הצהובים נתקעו מעט, מה שאיפשר להפועל לברוח ל-6:11 חמש דקות לסיום המחצית. היכולת ההתקפית החלשה של שתי הקבוצות נמשכה והמחצית נחתמה ב-7:12. יוהאן רושקה ויואב נאמן, שניים מכוכבי הצהובים, עדיין לא מצאו את הרשת.

 עידן מימון פתח את המחצית השנייה עם שערו השני, אבל נאמן ורושקה סוף סוף כבשו והורידו את הפער ל-13:9. הצהובים החלו לשחק מהר, אבל גם המשך יכולתו הנהדרת של סטראט לא מנעה מהפועל לעלות ל-10:15. עופר לוזון קירב את מכבי ל-15:12, אבל אמיר לנגליב (חברו לשעבר בנס ציונה) השיב ל-12:17.

רבע שעה לסיום נכנס מודי סורדו לשער מכבי, מה שהרים את האנרגיות אצל הצהובים בדרך ל-19:15 משער של שחר הבר. לנגליב מצא את דדי פרץ כדי לקרר את ההתלהבות של האורחת. פער חמשת השערים נשמר (17:22) עם שמונה וחצי דקות לסיום.

פסק זמן של גלעד מאור הפיח רוח חדשה בחניכיו במכבי, שבעזרת שער של רושקה הגיעו ל-22:19. כמו תמיד, מימון היה שם על מנת לעצור את התנופה בצהוב עם חטיפה ופנדל מוצלח. הפועל שמרה על יתרונה עד הסיום וחגגה 22:26 בסיום.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה