אוניקווה עבר למכבי ראשל"צ



הפורוורד אוגונה אוניקווה (30, 2.04 מ') סיכם הערב (ג') עד תום העונה במכבי ראשון לציון.

הפורוורד אוגונה אוניקווה (30, 2.04 מ') סיכם הערב (ג') עד תום העונה במכבי ראשון לציון. אוניקווה, ששיחק בבני השרון בעונה וחצי האחרונות, לא היה מרוצה בתקופה האחרונה ממעמדו המקצועי בקבוצה, וראשון לציון, אשר זקוקה היתה לגבוה נוסף לאחר פציעתו של דלרון ג'ונסון ועזיבתו של ארז מרקוביץ' להפועל חולון, שמחה לקלוט את השחקן.
 
"אוגונה הוא שחקן ובן אדם משכמו ומעלה", אמר הערב יושב ראש בני השרון, אלדד אקוניס, "אולם לצערנו בעקבות פציעתו של דורי אסף, שסיים את העונה, והמצב שאליו נקלעה הקבוצה, הגענו למסקנה שהמועדון חייב חיזוק של גארד נוסף, ולכן אנו נאלצים לשחררו".

"כבר לפני מספר ימים התקבלה פניה ממכבי ראשל"צ, שביקשה לקלוט את השחקן", הוסיף אקוניס, "בעקבות מערכת היחסים הטובה ביני לבין אנשי ראשון לציון, החלטתי להיעתר לבקשה. החלטה זו לא היתה קלה, אוגונה נמצא בבני השרון הרבה זמן ואני מאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

מנכ"ל ראשון לציון, גלעד זיו, מסר כי השחקן יחל כבר מחר להתאמן עם הקבוצה: "אנחנו מאמינים ביכולות שלו ושמחים שהוא סיכם אצלנו", אמר זיו. "אנחנו בטוחים שהוא יוכל לעזור לנו בהמשך המאבקים שנותרו לנו בליגה". עד כה העמיד העונה אוניקווה בבני השרון ממוצעים של 10.7 נקודות ו-3.9 ריבאונדים למשחק.

קרדיט: אהוד כהנים ynet


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה