מרוץ האביב ע"ש סרן ערן אלכאוי



מרוץ האביב בראשון לציון התקיים אתמול (שישי 12.3) בפארק נאות שקמה .

מרוץ האביב בראשון לציון ע"ש סרן ערן אלכאוי התקיים אתמול  (12.3.10 שישי) בשעה 9:00 בפארק נאות שקמה במסגרת "פסטיבל ספורט ונופש עממי" של החברה העירונית לתרבות ספורט ונופש.

במרוץ התקיימו שני מקצים: האחד מרוץ תחרותי למרחק של 10 ק"מ, והשני מרוץ עממי למרחק של 2 ק"מ (ללא הרשמה).

גביעים הוענקו לשלושת המקומות הראשונים בכל קטגוריה, בעוד פרסים כספיים שגם הוענקו לחמשת הזוכים במקומות הראשונים.

כ- 800 רצים הגיעו להשתתף בשני המקצים, במקצה של 10 ק"מ ניתן היה למצוא רצים ממשטרת ישראל, התעשייה האווירית, מועדון הרצים של איילות, עמותת ליאור, מכבי ראשון שחייה וקבוצת הרצים של צה"ל. ולמקצה העממי הגיעו בהמוניהם מתיכון גן נחום,  ביה"ס סיני (שני מוסדות בהם למד ערן ז"ל), מקיף י', מקיף ח', חטיבת ברלב, חטיבת טביב, חטיבת זלמן ארן ועוד... את המירוץ הנחה יובל חץ שדאג לאווירה מחוייכת בתחרות.

לצפייה בתמונות מהאירוע לחץ כאן

סמנכ"ל החברה העירונית וראש רשות הספורט, אמיר סולרסקי: "זו השנה ה-18 שאנו מקיימים את מרוץ האביב לזכר סרן ערן אלכאוי ז"ל, תושב העיר, לוחם מצטיין. העיר ראשון לציון תדע להנציח את זכרו באירוע הספורט המרהיב הזה גם בשנים הבאות".

ביום שישי  12.3.10, התקיים מרוץ האביב המסורתי בראשון לציון.

מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, אומר כי "מרוץ האביב ע"ש ערן אלכאוי הפך בשנים האחרונות לאחד המרוצים המקצועיים המרכזיים בישראל לאצנים מקצועיים, אך יחד עם זאת וכחלק מהזיכרון אנו רואים חשיבות רבה בהשתתפותם של מאות מתלמידי בתי הספר בעיר, ביניהם בתי הספר בהם למד ערן בצעירותו, "סיני" ו"גן נחום". מהיכרותי את ערן בצעירותו, הוא היה ספורטאי מצטיין, במיוחד בענפים האישיים כמו אתלטיקה קלה ושחייה. אנו מבחינים מדי שנה כי מספר המשתתפים במרוץ נמצא בעלייה, ומקווים שגם השנה ימשיך לגדול מספר המשתתפים".

מנכ"ל החברה העירונית לתרבות ספורט ונופש של ראשון לציון, מר אלי פולק מזניק את מקצה 10 ק"מ. צילום: אבי קקון

מרוץ האביב מתקיים לזכרו של סרן ערן אלכאוי ז"ל. ערן, בן נעמי ועובדיה, נולד במאי 1968 בראשון-לציון, למד בבית הספר הממלכתי דתי "סיני" בראשון-לציון וסיים את לימודיו בגימנסיה "גן נחום" בעיר. בשלהי יולי 1986 גויס לצה"ל והתנדב לחיל הצנחנים.

לאחר הטירונות ולאחר שהוכשר כלוחם, נשלח לקורס קצינים ובסיומו חזר ליחידתו בתפקיד מ"מ. בעת ששימש כמ"מ השתתף ערן במחקר שערך בית הספר למנהיגות בצה"ל והוא נמנה עם עשרה קצינים מצטיינים שסיפוריהם הובאו כדוגמא למנהיגות ולמצוינות. ערן סיים קורס מ"פים בהצטיינות ומונה לתפקיד מ"פ ביחידתו.

סרן ערן אלכאוי נפל ב-20.2.1992, בקרב בסמוך לכפר כפרא בלבנון.

 

 

סמנכ"ל החברה העירונית, אמיר סולרסקי יחד עם רן מפקחים על האירוע מקרוב. (צילום: אבי קקון)
 הזוכה במירוץ האביב בראשון לציון הוא וודג' זבדיה (במרכז) בתוצאה 31:07 (צילום: אבי קקון Rishon4u.co.il )

 # כל הזכויות שמורות ל- "ראשון פור יו" Rishon4u.co.il

מערכת Rishon4U מזמינה אותך להוסיף את תגובתך >>


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה