מחאה על חלוקת תקציב התמיכות בספורט



אסף דעבול, מוחה על חלוקת תקציב התמיכות לעמותות הספורט ומאיים לפנות לערכאות משפטיות

 חבר מועצת העיר ראשון לציון, אסף דעבול, פנה במכתב לראש העירייה דב צור, שבו הוא מוחה על חלוקת תקציב התמיכות לעמותות הספורט. דעבול מאיים אף לפנות לבג"צ בנושא.

ביום רביעי שעבר התקיימה ישיבת מועצת עיר בראשון לציון ואושרו בה בין היתר החלטות הכלולות בפרוטוקולים קודמים של ועדת תמיכות מקצועית וציבורית. בין היתר עוסקים הפרוטוקולים הללו בחלוקת תקציבים לעמותות. לדעבול טענות קשות בנושא. דעבול טוען במכתבו שעמותת כדורסל נשים, הפועל ראשל"צ, זכתה לתקציב גבוה שאינו עומד בשום קריטריון הגיוני ולעומתה לטענתו, עמותת כדורגל רמת אליהו קיבלה סכום זעום.

"היתכן שאגודת נשים בכדורסל שהחלה לפעול בעיר לפני ארבע שנים בלבד מגיעה לתקציב בסדר גודל כזה לעומת רמת אליהו שמפעילה קבוצות ילדים ונוער רבות ונותנת מענה לילדים רבים שחלקם יוצאי העדה האתיופית? זה עיוות בלתי נתפס שאינו עומד בשום קריטריון".

דעבול דורש ישיבה נוספת בנושא: "לאור זאת, אבקשך לזמן מיד ישיבת מועצה שלא מן המניין ולהביא הצעה חלופית שתהיה לפי הקריטריונים. אם לא תזמן ישיבה זו בתוך שבעה ימים ממכתבי זה אפנה לבית המשפט, אבקש צו מניעה והחלטה על שינוי יסודי בחלוקה שנעשתה". הוא מסיים כך את מכתבו: "ברצוני להדגיש בפניך שכל חלוקה שתעשה כרגע תהיה על אחריותך האישית מפני שיש בכוונתי לפנות לוועדה לחיוב אישי בסוגיה זו".

דעבול: "אני מתכוון לפנות לבג"צ בנושא. לא יכול להיות שייתנו תקציבים גדולים לעמותות ולעמותת רמת אליהו לא נתנו כמעט בכלל (70 אלף שקל). אסור לעשות דבר כזה".

מהעירייה נמסר בתגובה כי "דעבול מתוסכל מהעובדה שיש מי שעוסק בעשייה ויש מי שעסוק בכתיבת מכתבים והפרחת איומים למיניהם. לגופם של דברים, חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, איתן שלום, אומר בתגובה, כי ההחלטה באשר לחלוקת תקציב התמיכות לעמותות הספורט התקבלה בהתאם לקריטריונים שנקבעו ואושרו על ידי כל הגורמים המקצועיים". איתן שלום מוסיף שהחלוקה הוגנת והגיונית ושבעיר רואים חשיבות גדולה בהשקעה בנוער.

קרדיט: גלעד מורג  mynet 
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה