מכבי ראשל"צ הביסה את אס"א ת"א



21:31 לקבוצה של גלעד מאור באולם האוניברסיטה. הצהובים מעיר היין הוכיחו כי עוד מוקדם מדי להספידם.

בתחילת השבוע הפסידה מכבי ראשון לציון בביתה 29:22 למכבי תל אביב, באחת ההפתעות של העונה, ונראה היה כי הקבוצה של גלעד מאור, האלופה להזכירכם, בדרך לאיבוד הכתר עוד לפני משחקי הגמר יד.

היום (ו') הוכיחו הצהובים מעיר היין כי עוד מוקדם מדי להספידם, אחרי שהגיעו למשחק יוקרתי מול אס"א תל אביב באוניברסיטה והנחילו לשחקנים של אולג בוטנקו תבוסה כואבת במיוחד - 21:31.

ראשון לציון שלטה במשחק החל מהדקה הראשונה, כשפתחה פער של 0:5 וסיימה את המחצית ב-8:16. יוהאן רושקה, הזר הרומני של הקבוצה, היה מצטיין המשחק עם עשרה שערים והוביל את המועדון לניצחון הגדול על מחזיקת הגביע הטריה.

ראשון לציון עדיין שניה בטבלה עם 32 נקודות, לאחר שיריבתה העירונית, הפועל ראשון לציון, ניצחה בחוץ 25:28 (16:17) את מכבי ת"א. הצהובים מתל אביב לא שמרו על המומנטום מהניצחון על האלופה בתחילת השבוע, ואיבדו במחצית הראשונה בכרטיס אדום ישיר את שחקנם המרכזי ואדים ויריץ', שהתעמת עם שחקן באדום.

בזכות תוצאות הערב, נקבע כי אס"א ת"א תסיים שלישית בבית העליון ואילו מכבי ת"א תסיים רביעית. במחזור הבא, שיהיה האחרון לפני סדרות חצי הגמר יד, יאבקו על המקום הראשון בפלייאוף העליון מכבי (שתתמודד מול א.ס. רמת השרון) והפועל ראשל"צ (שתשחק מול אס"א ת"א, שניצחה אותה לאחרונה בגמר גביע המדינה), במשחקים שיקבעו מי מהן תפגוש את אס"א או מכבי ת"א בחצי הגמר יד.

קרדיט: ynet

 

 


 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה