הפועל ראשון לא ספרה את ת"א



המוליכה לא נתנה הרבה סיכוי לתל אביב והוליכה מהפתיחה, כמעט בכל שלבי המשחק, ביתרון שנע סביב שלושה שערי הפרש.

רק לפני יומיים העפילה הפועל ראשון לציון למקום הראשון בטבלה, לאחר ניצחון 19:32 בחוץ על בני הרצליה וכבר ניצבה מולה משוכה לא קלה נוספת, בדמות הרביעית בטבלה, שניצחה באמצע השבוע 22:29 את האלופה.

אבל המוליכה לא נתנה הרבה סיכוי לתל אביב והוליכה מהפתיחה, כמעט בכל שלבי המשחק, ביתרון שנע סביב שלושה שערי הפרש, כשהיא נהנית ממשחק טוב של ניר גרינברג, עידן מימון הקפטן וגיא כהן. האורחים גם נאלצו להסתדר מהדקה ה-12 ללא ואדים ויריץ', שהורחק באדום ישיר לאחר עימות עם שחקן יריב.

תל אביב דווקא הצליחה להשוות שניות ספורות למחצית ל-16:16, אך זריקת 9 מ' של ראשל"צ השיבה לה את היתרון, 17:16 בהפסקה.

את המחצית השנייה פתחה ראשל"צ טוב ועלתה במהירות ל-19:16. תל אביב לא ויתרה והצליחה שוב לחזור למשחק, בעיקר בזכות הופעה טובה של ג'ון אונשה, אקס ראשל"צ, 24:24 דקות לסיום. האורחים הצליחו שוב לעלות ליתרון ואף לפתוח פער של שלושה שערים שנשמר עד לסיום, 28:25.

הפועל ראשל"צ ממשיכה לשמור על המקום הראשון, כשהיא מקדימה את מכבי ראשל"צ בזכות מאזן טוב יותר במשחקים ביניהן. מכבי תל אביב תסיים רביעית.

כעת, לקראת המחזור האחרון של הבית העליון, נותרה שאלה אחת פתוחה: מי משתי הקבוצות של ראשון לציון תסיים במקום הראשון ותפגוש את מכבי תל אביב ומי תסיים שנייה ותתמודד מול אס"א ת"א בחצי גמר הפלייאוף.
 
קרדיט: מערכת ליגה

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה