נחנך אולם "גמי" של הגימנסיה הריאלית



אולם הספורט החדש של הגימנסיה הריאלית "גמי" נקרא ע"ש גמליאל (גמי) סגל, מנהלה המיתולוגי של הגימנסיה.

אולם "גמי" נקרא ע"ש גמליאל (גמי) סגל, מנהלה המיתולוגי של הגימנסיה, שאמר בטקס החגיגי: "חינוך ספורטיבי הוא חינוך ליחס טוב והוגן לזולת, בסיס לכל חברה טובה ובריאה".

בשבוע שעבר נחנך אולם הספורט החדש של הגימנסיה הריאלית, בטקס חגיגי במעמד ראש העיר דב צור. אולם הספורט המרשים, שנבנה בשד' תש"ח פינת רח' דרובין, כולל כ-400 מקומות ישיבה, וכבר במהלך החודשים האחרונים מתקיימת בו פעילות ספורטיבית ענפה במגוון רחב של ענפי ספורט. האולם נקרא "אולם גמי", על שמו של מנהלה המיתולוגי המוערך של הגימנסיה הריאלית, גמיליאל (גמי) סגל, אשר הגיע לטקס מלווה בבני משפחתו. גמי החל לעבוד כמורה בגימנסיה הריאלית ראשון לציון בשנת 1958. משנת 1970 ועד לפרישתו בשנת 1998 כיהן כמנהל הגימנסיה.
 
ראש העיר, דב צור, סיפר לקהל חוויות אישיות מימיו כתלמיד בגימנסיה הריאלית בימים בהם גמי סגל ניהל את בית הספר, ואמר כי הוא שמח שזכה להעניק לגמי את הכבוד לו הוא ראוי. לאחר הטקס אמר צור: "החינוך, על כל היבטיו עומד במקום הראשון בסדר העדיפויות העירוני. לשם כך אנו משקיעים משאבים רבים, תשומת לב וחשיבה לטווח הארוך, גם ביצירת סביבה אופטימאלית ללמידה ולפעילויות ספורט ופנאי".

"כמי שחי ונושם ספורט",  אומר צור, "אני בהחלט רואה בכך כלי חינוכי ממדרגה ראשונה. מסגרת ספורטיבית היא מסגרת שמחנכת לערכים, להישגיות ולרוח קבוצתית ואנו נמשיך להשקיע במסגרות הללו ובשיפור מתקני הספורט בכל רחבי העיר. אולם הספורט החדש כאן מצטרף לאולמות הספורט חדשים נוספים הנבנים ועתידים להיבנות בבתי הספר ברחבי העיר". 

מנהלת הגימנסיה הריאלית, ד"ר שוש וינטר, ציינה את הישגי בית הספר בענפי הספורט השונים, ואמרה: "זו הגשמת חלום עבור גמי, אשר ניהל את הגימנסיה חלק נכבד מחייו והותיר את חותמו בבית הספר. גמי, לימדת אותנו שכשיש חזון, כשיש דרך וחלום, ניתן להגשימו. לא בכדי זכית לאולם על שמך. תרומתך לפיתוח הספורט והמצוינות בספורט תשמש אבן דרך גם לדורות הבאים".
 
גמי סגל עצמו הודה כי הוא נרגש מאוד. "חינוך ספורטיבי הוא חינוך ליחס טוב והוגן לזולת, בסיס לכל חברה טובה ובריאה, חינוך לערכים. לכן הקדשתי לכך מאמצים רבים. אני גאה באולם הספורט היפה הזה, שישמש תלמידים שיוכלו להתחנך בו. מי ייתן ואולם זה יהווה פיתרון לשוטטות חסרת פשר של בני נוער, שסופה מעשי אלימות. אני מודה לכל מי שלקח חלק בהקמת האולם".
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה