כשה"ניו יורק ניקס" פוגשים ראשלצ"ים



ארגון "יד תמר לחולה" ועיריית ראשון לציון מציגים: הניו-יורק ניקס (KNICKS) התגייסו למען חולי סרטן מישראל.

אגדות הניו יורק ניקס, וולט פרייז'ר (Walt Frazier), ג'ון סטארק (John Stark) ואלן יוסטון (Alan Houston) חתמו על שלושה כדורים שיימכרו בהמשך למען חולי סרטן בישראל

יו"ר יד תמר: "הצלחת האירוע מסמנת בעינינו את השלב הראשון, הסנונית הראשונה, להמשך ואנו כבר פועלים לקידום אירועים דומים בשלוש ערים שונות בארה"ב עם שלוש נבחרות NBA נוספות".

 משלחת נערים מראשון לציון בני 16-18 יצאה לשחק משחק מחווה למען חולי סרטן במאדיסון סקוור גארדן.(rishon4u.co.il)

ארגון "יד תמר לחולה", התומך בחולי סרטן ומשפחותיהם ובצוותים רפואיים ברחבי ישראל, יצא השבוע ביוזמה ייחודית לגיוס כספים למען תמיכה בחולי סרטן וגייס לשם כך את עיריית ראשון לציון ואת נבחרת האן.בי.איי, הניו-יורק ניקס (NY KNICKS). משלחת נערים ראשל"צים בני 16-18 יצאה לשחק משחק מחווה למען חולי סרטן במאדיסון סקוור גארדן (Madison Square Garden).

האירוע המרגש נחתם בהצלחה כשנבחרת הנערים של ראשון לציון (מהגימנסיה הריאלית ראשון לציון) ניצחה ניצחון מרשים והכריעה את הנבחרת מברוקלין מביה"ס MDY 42-28. את הסל האחרון קלע קפטן הנבחרת,אלון דמבינסקי, בן ה-18. תוצאות המשחק נראו על גבי הלוח האלקטרוני הגדול שבמאדיסון ובאופן סימלי ומרגש ציינו את נוכחות ראשון לציון וישראל על מפת ניו יורק.

משחק המחווה סגר רצף של אירועים מרגשים נלווים, ביניהם קיבלו כל השחקנים במתנה חולצות מקוריות של שחקני הניקס בהווה, מתנה ניתנה מטעם עיריית ראשון לציון וארגון יד תמר לשחקן העבר של הניקס John Starks ונער בשם ג'ק אנטבי (Jack Anteby), המחלים בימים אלו מסרטן בפעם השנייה, זכה לכבוד מלכים כשישב על הפרקט בשורה אחת עם כל שחקני ה-NBA במהלך המשחק בין הניו יורק ניקס והיוסטון רוקטס. הנער נתמך על ידי יד תמר וזכה לשבת בכיסא העולה מעל ל-100,000$. בקהל ישבו עוד עשרות חולי סרטן Tomorrows Children's Institute , מוסד עימו יד תמר פועלת בארה"ב.

את המשלחת ליוותה הנהלת ארגון יד תמר ובראשה מיכי וסרטיל (יו"ר) , מחזיקת תיק החינוך בעיריית ראשון לציון, עו"ד ליאל אבן-זהר, מנהל אגף קשרי חוץ בעירייה יצחק אורן,מאמן הכדורסל זיו ארז, שהיה מאמנו של עמרי כספי בישראל במשך 6 שנים, ועוזרו שגיא מייזליק.

בהגיעה של המשלחת הישראלית למאדיסון סקוור גארדן התבשרה כי כל הנערים יוכלו לקבל הזדמנות חד פעמית, שמעולם לא ניתנה לקבוצה מחוץ לארה"ב, לבוא ולראות את שחקני הניו יורק ניקס והיוסטון רוקטס מתאמנים לפני המשחק ולראותם מקרוב וכך המשיכה הנבחרת להפתעה הגדולה ביותר כשזכו להיות

היחידים על המגרש אל מול קהל של 20,000 איש, שקיבלו את נבחרת היוסטון רוקטס בעודם עולים למגרש לשחק.

אחת ההפתעות הנוספות ואולי המשמעותיות ביותר בטווח הארוך היתה כששלוש אגדות מהניו יורק ניקס והיוסטון רוקטס , וולט פרייז'ר (Walt Frazier), ג'ון סטארקס (John Starks) ואלן יוסטון (Alan Houston) חתמו על שלושה כדורים שיימכרו בהמשך למען חולי סרטן בישראל.

וולט פרייז'ר, שחקן עבר ענק החתום בהיכל התהילה של ה-NBA , לבוש בחליפה סגולה ונוצצת, יצא אל עבר הקהל היהודי שבא לראות את המשחק, חתם על כדור, לחץ ידי מעריצים ואמר : "תבורכו על עבודת הקודש שאתם עושים, המטרה שלכם חשובה ואני אתכם, Bless you Yad Tamar".

John Starks שקיבל שי צנוע שוחח עם יו"ר יד תמר, מיכי וסרטיל, ואמר כי הוא מכיר את מחלת הסרטן מקרוב וכי הוא תומך במטרת היוזמה ושהוא מקווה שחתימתו תביא לתרומה גדולה יותר למען החולים.

ליאל אבן זוהר, חברת מועצת ראשון לציון שיזמה הנסיעה בשם ראשון לציון : "שמחנו להענות לפניית ארגון "יד תמר" הפועל למען חולי סרטן ומשפחותיהם בישראל. העיקר הוא שבכך נסייע לקידום המטרה המבורכת והחינוכית של עשייה והתנדבות למען האחר, למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם אשר מזלם שפר עליהם פחות. אין לי ספק, שבני הנוער שלנו זכו לחוויה ייחודית של פעם בחיים, וילמדו ממנה רבות".

ראש העיר ראשון לציון, דב צור, בירך על היוזמה ואמר: "אנו מאמינים בחיבור של עשייה למען הקהילה יחד עם עידוד המצוינות בכלל ובספורט בפרט. השילוב בין השניים הוליד יוזמה מבורכת שחוצה יבשות ומחממת לבבות. אני שמח שבני הנוער של עירנו זכו להיות שותפים לפרויקט כל כך חשוב ומבורך. אם עזרנו ולו במעט למלחמה במחלת הסרטן הארורה – דיינו".

מיכי וסרטיל, יו"ר יד תמר : "המשחק שנערך השבוע הינו מרגש מאוד עבורנו. ארגון "יד תמר" פועל בדרך כלל בצנעה, וזו היא הפעם הראשונה מזה זמן רב ולאחר עבודה קשה בה אנו מציגים בפומבי את פועלנו. תרומתם של בני הנוער של ראשון וניו יורק תמשיך להדהד בליבם של ילדים ומבוגרים חולי סרטן בישראל עוד זמן רב. הצלחת האירוע מסמנת בעינינו את השלב הראשון, הסנונית הראשונה להמשך ואנו כבר פועלים לקידום אירועים דומים בשלוש ערים שונות בארה"ב עם שלוש נבחרות NBA נוספות".

משלחת נערי ראשון לציון כללה את השחקנים הבאים :

אלון דמבינסקי (קפטן הנבחרת), עמית ברנדיס, שגיב דויד, מאור דודזון, עומר דרוקר, בן שהם, עומר פלג, יצחק איטאח, דן רפאל קציר ונדב פרבר.

לצפייה בתמונות רבות מהמדיסון סקוור גארדן ניתן להכנס לאתר "יד תמר" -   www.yadtamar.org.il

קרדיט צילום: שחר עזרן.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה