הפועל ראשון לציון הולכת למשחק שלישי



הקרבות לפני הפיינל פור ממשיכים להתחמם- אס"א השוותה ל-1:1 את הסדרה מול הפ' ראשל"צ.

הקרבות לפני הפיינל פור ממשיכים להתחמם בליגת העל בכדוריד. היום (שישי) נערך משחק מספר 2 בסדרות פלייאוף חצי הגמר, כאשר החדשות העיקריות הן שהסדרה בין אס"א תל אביב להפועל ראשון לציון הולכת למשחק שלישי, ואילו מכבי ראשון לציון מעפילה שוב לגמר הפלייאוף אחרי ניצחון שני על מכבי תל אביב.

אס"א תל אביב כאמור ניצחה 22:25 את הפועל ראשון לציון והשוותה ל-1:1 את סדרת חצי הגמר. לעיני 500 צופים באוניברסיטת תל אביב פתחו האורחים חזק מאוד והוליכו בתום ריצה מהממת 3:10, אבל לשתי הקבוצות נכון משחק מלא מהפכים, כשהמומנטום משתנה פעמים רבות. אס"א רצה ל-0:7 וסגרה את המחצית בפער מינימלי של שער אחד בלבד, 9:10 להפועל ראשון לציון בהפסקה.

פתיחת המחצית השנייה הייתה שוב של ראשון לציון, שעלתה ל-12:15, אבל אס"א שוב רצה ל-0:8, בראשות דן מירקוס המצוין ועלתה ל-15:20. ראשון לציון הצליחה לצמק, אך הפעם אס"א שמרה על היתרון עד לסיום, 22:25. הכובשים המובילים לזכות אס"א היו דן מירקוס ומריו סאריץ' עם חמישה שערים כל אחד ודן נתן עם שלושה. המשחק השלישי בסדרה ייערך ביום שלישי הקרוב באולם רוזנשטיין, אולמה של הפועל, ויועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט החל מ-18:30.

קרדיט: מערכת וואלה! ספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה