גמר-יד: מכבי ראשל"צ עלתה ל-0:2



הצהובים כחולים של גלעד מאור הביסו בקלילות בחוץ את הפועל 21:31, במשחק בו הורחקו שלושה שחקנים.

הצהובים כחולים של גלעד מאור הביסו בקלילות בחוץ את הפועל 21:31, במשחק בו הורחקו שלושה שחקנים. ניצחון ביום שישי - והאלופה תחגוג תואר חמישי בשש שנים

יש אליפות? מכבי ראשון לציון גברה הערב (ג') בחוץ על הפועל ראשון לציון 21:31 במשחק השני בגמר-יד, ועלתה ליתרון משמעותי של 0:2 בסדרה של הטוב מחמישה משחקים. ניצחון ביום שישי בבית - והצהובים כחולים של גלעד מאור יחגגו תואר אליפות חמישי בשש שנים.

המשחק היה בשליטה מוחלטת של שחקני מכבי, שפתחו יתרון משמעותי בדקות הפתיחה וגרמו לאדומים לרדוף לאורך כל שישים הדקות. במחצית השנייה המשחק התחמם, ושלושה שחקנים הורחקו - שניים ממכבי ראשל"צ ואנדריי וסיוק מהפועל. האחרון הורחק בעקבות הצלבה לאחר עבירה בלתי ספורטיבית על חן בירנבאום, מה שאומר שהוא לא יוכל לקחת חלק במשחק השלישי ביום ו'.

המאמן המאושר גלעד מאור סיכם: "לנצח בהפרש של 10 שערים?הכל בזכות העובדה שהגענו מוכנים בצורה מדהימה, אבל הסדרה לא נגמרה ונצטרך להילחם על האליפות. ניצחנו את המשחק במחצית הראשונה. ההרחקות גרמו אצלנו לבלגאן, אבל צריך לפרגן לשחקנים. אף אחד פה עדיין לא חוגג".

שני המצטיינים ברק פריד ואריאל רוזנטל סיכמו. פריד: "רצינו לנצח 0:1 קטן ולהעביר את ההכרעה בסדרה אלינו, ואני שמח שעשינו זאת". רוזנטל: "הניצחון מגיע לקהל שלנו. באנו מאוד מוכנים טקטית ושיחקנו מאוד ממושמע. נתנו משחק טוב היום, אבל נצטרך להתכונן למשחק הבא ביום שישי, ולהכריע את התואר".

מהלך המשחק

לאחר שהצהובים כחולים עלו ל-0:2 מהיר, עידן מימון דאג לשמור את הפועל ראשל"צ בתמונה, ומכאן המשיכו המארחים בדרך ל-2:3. שער יפהפה של האורחת הביא את האדומים לקחת פסק זמן, כשמכבי עלתה ל-5:6. חן בירנבאום היה זה שיצר לראשונה במשחק יתרון של שני שערים, כשקבע 6:8 למכבי.

התוצאה נתקעה דקות ארוכות על 6:9 לצהובים, עד ששחקני הפועל הצליחו סוף סוף לצמק. השוער הצהוב יוליאן סטראט נעל את השער, ושחקני מכבי ניצלו זאת כדי לברוח ל-7:11. ההתקפה הצהובה לא עצרה למרות שבירנבאום הורחק לשתי דקות, ואריאל רוזנטל קבע 10:15. המחצית הראשונה ננעלה על 11:16 ענק.

העצבים באו לידי ביטוי בצד האדום כבר בפתיחת המחצית השנייה, כשאנדריי ואסיוק הורחק בהצלבה לאחר שביצע שתי עבירות מכוערות על בירנבאום והשאיר את קבוצתו עם חמישה שחקני שדה. בעקבות ההרחקה הוא לא יוכל לשחק במשחק הבא. דווקא כאן התעוררו מעט שחקני הפועל, וצימקו ל-22:16.

בעשר הדקות האחרונות הפך המשחק ל'גארבג' טיים', כשהפועל ניסה לצמק, אך לא מעבר. בהמשך הצטרף יואב נאמן לוואסיוק ברשימת המורחקים. בסיום - ניצחון מוחצ לאורחים - 21:31, שעשויים לחגוג ביום שישי.

להפועל ראשון לציון: עידן מימון 5 שערים (מתוכם 4 פנדלים), שחר מיארה ויותם טל 3 כ"א, גיא כהן, ניר גרינברג ומקסים ציפרמן 2 כ"א, אנדריי ואסיוק, אייל שור, אמיר לנגליב ועידן יעיש 1 כ"א.

למכבי ראשל"צ: אריאל רוזנטל 7, ברק פריד, יוהאן רושקה וגל אברהם (3 פנדלים) 6 כ"א, יואב נאמן 2, חן בירנבאום, דניאל פרידמן, עופר לוזון ודור גבע 1 כ"א.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה