מכבי ראשון מארחת את הפועל י-ם



אפי בירינבוים יחסר גם במשחק הקרוב את רוד גריזארד, שנמצא בארצות הברית ומתאבל על מות ביתו הפעוטה בשבוע שעבר.

הפועל ירושלים תפגוש בפעם הרביעית העונה את הכתומים מראשון לציון. לאורך העונה, נראה כי כל מפגש צמוד יותר מקודמו, ולאחר שכמעט ושמטו יתרון מבטיח של 11 נקודות, שתי דקות לסיום, במשחק ביום ראשון, האדומים יודעים שאסור להמשיך כך.

"אנחנו מגיעים לרבע הרביעי ולא משחקים כמו עצמנו", אמר הפורוורד הצעיר של הקבוצה, ליאו ליונס, והראה שהוא מבין עד כמה העניין עשוי להיות קריטי, בייחוד בסדרת פלייאוף: "אנחנו חייבים לשנות את זה, כדי שקבוצות יפסיקו לחזור למשחק מולנו, כי בסוף זה עלול להיגמר בהפסד".

האדומים מגיעים למשחק עם סגל מלא, אך מידת כשירותו של טריי סימונס, שסבל מקלקול קיבה בסוף השבוע ולא ערך אימונים סדירים מזה תקופה ארוכה, מוטלת בספק. בהיעדרו של סימונס, מי שהופך לשחקן מפתח, הוא פו ג'טר.

הגארד נמוך הקומה קלע בניצחון ביום ראשון 23 נקודות והכדורים הלכו אליו ברגעי ההכרעה. "ג'טר עובד קשה באימונים, יותר קשה מכולם, הוא זורק בלי סוף במטרה להשתפר, ואנחנו סומכים עליו כשצריך לקחת זריקה חשובה", סיפר ליונס.

בצד הכתום, אפי בירינבוים יחסר גם במשחק הקרוב את רוד גריזארד, שנמצא בארצות הברית ומתאבל על מות ביתו הפעוטה בשבוע שעבר. גם בלי הפורוורד המצויין, מאמינים בראשון שאפשר לעשות את זה ולהשיג ניצחון, ולהעביר את הלחץ לצד הירושלמי, לקראת המשחק השלישי בסדרה.

קרדיט: One.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה