גליה אורבך תאמן את אליצור ראשל"צ



העולה החדשה ללאומית, זו שכונתה ערב העלייה "כוכבי על ראשון לציון", מתכוננת לדרבי. ההחתמה הראשונה גליה אורבך.

גליה אורבך, מאמנת קבוצת בני יהודה מאז עלתה ללאומית לפני 4 עונות, עוזבת את הכתומות ומתחילה מהתחלה מסע עם עולה חדשה, אליצור ראשון לציון.

בארבעת השנים האחרונות, הגיעה אורבך עם קבוצתה למקום השני בליגה מה שהעניק לקבוצה באותה עונה כרטיס לליגת העל, ופעמיים הגיעה לגמר גביע האיגוד מתוכם זכייה אחת בעונת 08'-09'.

אורבך תחליף בראשל"צ את קובי בלול, שאימן את הקבוצה אשתקד. בלול, שעלה ליגה, גם עם קבוצת הגברים של אליצור חולון, נאלץ לוותר על אחת המסגרות שכן משחקי חולון בליגה א' יתקיימו ביום שלישי, במקביל למשחקי לאומית נשים.

אליצור ראשון לציון שכונתה בעונה האחרונה "כוכבי על ראשון לציון" עלתה ללאומית, אחרי שזכתה באליפות מחוז מרכז, ובהמשך סיימה במקום הראשון בבית ג' של פלייאוף העלייה ללאומית, והכל במאזן מושלם ומרשים 26-0.

בעונה שעברה אליצור קיימה משחקיה בעיר חולון, ובקבוצה מנסים בימים אלה לאפשר את החזרה של הקבוצה אל עיר האם, הלא היא ראשון לציון, למצוא בה מגרש ראוי לקיים את משחקי הקבוצה ובכך להקל על אוהדי הקבוצה להגיע למשחקים ולהזדהות.

כעת, אחרי שהוחתמה מאמנת, מתפנים בקבוצה לחפש שחקניות חיזוק לסגל השחקניות שהעלה את אליצור לליגה הלאומית, ובחלקו צפוי להמשיך.

קרדיט: שי ברק safsal.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה