בירנבוים חתם לעונה נוספת



על אף עונה מאכזבת ימשיכו בירנבוים ועוזרו, רועי חגאי, במועדון מעיר היין.

על אף עונה מאכזבת ימשיכו בירנבוים ועוזרו, רועי חגאי, במועדון מעיר היין. היו"ר: "כדי לבנות תשתית ובסיס אי אפשר להחליף בכל שנה מאמן. אפי לא נכשל"

על אף עונה לא מוצלחת במיוחד, שהסתיימה במקום השביעי ועם הדחה ברבע גמר הפלייאוף (3:1 להפועל ירושלים) ובשמינית גמר גביע המדינה, חתם הבוקר הצוות המקצועי של מכבי ראשון לציון, המאמן אפי בירנבוים ועוזרו רועי חגאי, לעונה נוספת בקבוצה.

את העונה שחלפה החלו בראשון לציון עם תקוות גדולות ותקציב גבוה, כשאת הסגל הישראלי עיטרו בין היתר מאיר טפירו, ארז מרקוביץ', אבי בן שימול ויהוא אורלנד. על אף הציפיות הגבוהות לא הצליחו הכתומים להתחבר, בין היתר בשל פציעות רבות של שחקני מפתח וחילופי שחקנים במהלך העונה. למרות הכישלון, הוכיחו היום בעיר היין סבלנות ודרך כשבחרו כאמור להמשיך עם אותו צוות.

יו"ר הקבוצה, משה קליסקי, אמר הבוקר ל-ynet: "הגענו למסקנה שההמשכיות חשובה, כדי לבנות תשתית ובסיס אי אפשר בכל שנה להחליף מאמן. אפי לא נכשל ואולי אפילו הצליח, בשנתיים האחרונות נלחמנו בתחתית והשנה הגענו לפלייאוף העליון. עם קצת מזל אולי אפילו היינו במצב אחר".

"לא צריך להסביר איזה מאמן הוא אפי", הוסיף קליסקי, "אין מי שיערער על המקצועיות שלו. אפי ורועי הם צמד ושניהם באופן טבעי ימשיכו ביחד, ואני מאמין שגם חלק מהשחקנים".

קרדיט: אהוד כהנים Ynet


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה