מגי וחנוכי חתמו במכבי ראשון לציון



מגי (31, 2.03 מ') הגיע לעיר היין באמצע העונה שעברה, לאחר שנחתך מדונייצק האוקראינית בשל עודף משקל.

אחרי אפי בירנבוים ודארל טאקר הבטיחה ראשון לציון גם את השארתו של הסנטר בן ה-31. שחקנה של גלבוע/גליל יצטרף לקבוצה של אריק אלפסי במכבי ראשון לציון, כך מסתבר, מאמינים בהמשכיות. לאחר החתמתם של המאמן אפי בירנבוים ושל הפורוורד דארל טאקר, הודיעה היום (ד') מכבי ראשון לציון גם על השארתו של הסנטר ארון מגי.

מגי (31, 2.03 מ') הגיע לעיר היין באמצע העונה שעברה, לאחר שנחתך מדונייצק האוקראינית בשל עודף משקל. עם הגעתו התייצב הקו הקדמי של הקבוצה, כשהוא העמיד ממוצעים של 16.7 נקודות ו-6.5 למשחק (10 ו-9.2 בפלייאוף), אך לא הצליח להצעיד את הקבוצה לפיינל פור כשהפסידה 3:1 להפועל ירושלים ברבע גמר הפלייאוף.

בעבר שיחק מגי, בוגר אוניברסיטת אוקלהומה מ-2002, בספרד ובאיטליה, כשבארבע השנים האחרונות עבר גם באסיה, כולל שלוש עונות יוצאות מן הכלל בפוסאן הקוריאנית. אחרי חצי עונה מצויינת בנהריה, בשורותיה הוליך את המדד הסטטיסטי של הליגה, עבר במרץ 2009 למכבי תל אביב. בתחילת דרכו נראה היה שהוא משתלב היטב אולם לאחר בילוי במועדון המנדי'ז חגג את האליפות מהספסל.
 
בעונה שעברה אמור היה מגי לשתף פעולה עם פי.ג'יי טאקר בדונייצק האוקראינית, אך הוחלף בריקארדו מארש עוד לפני פתיחת העונה ובנובמבר 2009 חזר ארצה וחתם בראשל"צ, שם ימשיך כאמור גם לעונה נוספת, השלישית שלו בישראל.

גם הגארד ניצן חנוכי סיכם הערב את תנאיו בשורות הקבוצה של אפי בירנבוים. לחנוכי (24, 1.90 מ') תהיה זו קדנציה שניה תחת המאמן לאחר ששיחק בבני השרון מ-2006 ועד 2008. בעונה שעברה שיחק חנוכי בהפועל עפולה, קלע 6.8 נקודות והוריד 3.8 ריבאונדים בממוצע למשחק, והוא אמור לחזק את הקו האחורי של הכתומים.

קרדיט: אהוד כהנים YNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה