דניס קלמנטה חתם במכבי ראשון לציון



הגארד הפורטו ריקני היה אחד הבולטים ב-NCAA בעונה שעברה והעמיד ממוצעים של 16.6 נקודות למשחק.

מכבי ראשל"צ החתימה הבוקר (רביעי) את הגארד הפורטו ריקני, דניס קלמנטה, בוגר טרי של מכללת קנזס סטייט החזקה ואחד הרכזים הבולטים ב-NCAA בעונה החולפת.

קלמנטה (24, 1.84 מ') התחיל את קריירת המכללות שלו במיאמי אך לאחר שתי עונות החליט לעבור לקנזס סטייט, כשבעונתו הרביעית והאחרונה הוא מוליך את הוויילדקאטס לשלב 8 האחרונות של טורניר ה-NCAA היוקרתי.

ממוצעיו בעונת 2009/2010 היו 16.6 נקודות (40 אחוז מהשדה, 32 אחוז מהשלוש ו-77 אחוז מהקו), 4.2 אסיסטים, 2.4 ריבאונדים ו-1.1 חטיפות ב-34.7 דקות למשחק.

קפטן העתודה טמיר אריאלי חתם במכבי ראשל"צ
רכזה של קרית טבעון מהלאומית בשנתיים האחרונות צפוי להיות הרכז המחליף בקבוצה של אפי בירנבוים. בעונה שעברה קלע 12.3 נקודות ומסר 5.5 אסיסטים
לכתבה המלאה

למרות היכולת הטובה והממוצעים המרשימים בקולג', לא הצליח קלמנטה להיבחר בדראפט ה-NBA האחרון וניסה את מזלו בליגת הקיץ של לאס וגאס עם קבוצת שארלוט בובקאטס אך ב-4 משחקים במדי הבובקאטס רשם ממוצעים חלשים של 1.3 נקודות ו-0.5 אסיסטים ב-7 דקות למשחק ולא הצליח להשתחל לליגה הטובה בעולם.

קלמנטה הוא רכז שמתמחה בעיקר בליצור לעצמו מצבי קליעה דרך כדרור אך מסוגל לייצר גם לאחרים וצפוי להוות חיזוק משמעותי לקו האחורי של אפי בירנבוים ורועי חגאי בראשל"צ.

הוא מצטרף לארון מגי ודארל טאקר (שממשיכים מהעונה שעברה) כזר השלישי שמחתימה ראשל"צ הקיץ כאשר עד כה חתמו בקבוצה גם הישראלים, יהוא אורלנד, ג'ייסון תומאס, ניצן חנוכי, טמיר אריאלי, תמיר שמחוני ואיגור נסטרנקו.
 
קרדיט: שי לוי
www.one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה