רמת השרון וראשל"צ נפרדו בתיקו



במשחק המרכזי של המחזור הראשון בליגה הלאומית, נפרדו עירוני רמת השרון והפועל ראשון לציון ב-0:0 מאכזב.

אחרי פגרה בת שלושה חודשים, הליגה הלאומית יצאה אתמול (שישי) לדרך עם עונת המשחקים 2010/11, כאשר שני משחקי יום שישי סיפקו לנו שני שערים, שניהם מאותו מגרש. תחת חום כבד במיוחד גברה סקציה נס ציונה 0:2 על עירוני בת ים, בעוד במשחק הנוסף של שישי, המשחק המרכזי של המחזור על הנייר, נפרדו עירוני רמת השרון והפועל ראשון לציון ב-0:0 מאכזב.

מלבד שני המשחקים שהוציאו את העונה לדרך, הסיפור המרכזי בליגת המשנה ממשיך להיות מחוץ לכר הדשא. עדיין לא ממש ידוע כמה משחקים ייערכו במחזור הפתיחה, עקב העובדה שמספר קבוצות טרם עברו בבקרת התקציבים. מי שבעיקר נמצאות בצרות הן עירוני בת ים ואחווה עראבה. הראשונה הצליחה לקבל את האישורים ועלתה לכר הדשא הערב בביתה, אך השנייה קיבלה הודעה כי אין לה טעם להגיע למשחק מול מכבי הרצליה ביום שני. גם עירוני ג'ת לא עברה בבקרה ומשחקה מול הכח עמידר רמת גן שתוכנן לשני, יידחה ככל הנראה. מלבד

מנגד, יש קבוצות שביצעו חיזוק משמעותי במהלך הפגרה - מי על כר הדשא ומי על הקווים - והן בהחלט קוראות תיגר על אחד משני המקומות הראשונים שיוליכו בסיום העונה לליגת העל. המקום השלישי, כמו בעונה שעברה, יוליך למשחק פלייאוף מול המדורגת 14 בליגה הבכירה.

קרדיט: וואלה ספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה