כדוריד: מכבי ראשל"צ הפסידה בהולנד



האלופה נוצחה 30:26 בידי וולנדאם בגביע האיגוד האירופי. תעפיל לסיבוב השלישי אם תנצח בחמישה שערים ומעלה בגומלין.

אלופת ישראל בכדוריד, מכבי ראשון לציון, פתחה הערב (שבת) את העונה האירופית שלה עם הפסד בהולנד לקראס וולנדאם 30:26 במסגרת הסיבוב השני בגביע האיגוד האירופי. לצהובים תהיה הזדמנות למחוק את הפיגור כשיארחו את האלופה והמוליכה ההולנדית למשחק גומלין בשבוע הבא.

מכבי ראשון לציון בסך הכל רשמה הופעות מכובדות יותר במפעל בשנתיים האחרונות, כשהשיא היה הופעת הקבוצה בשמינית גמר המפעל מול אסטרחן הרוסית, אז הייתה קרובה הקבוצה להעפלה היסטורית לרבע הגמר. בעונה שעברה הגיעה הקבוצה לסיבוב השלישי, וזו המטרה המינימלית גם הפעם. פתיחת המשחק הייתה של האלופה הישראלית, שעלתה ליתרון מוקדם 1:4 אחרי שש דקות. בהמשך נכנסו המארחים למשחק, כשמנגד הורחקו גל אברהם ונדב רובין, והיתרון במחצית היה 13:14 בלבד לראשון לציון.

המשחק הצמוד והקצבי נמשך גם במחצית השנייה, אבל שבע דקות לסיום ברחה וולנדאם ליתרון של שלושה שערים, 24:27 וגם פסק הזמן שלקח המאמן גלעד מאור לא הועיל. מכבי ראשון לציון התקשתה ליצור מצבי הבקעה עם משחק בינוני של אריאל רוזנטל ויוהן רושקה (ארבעה שערים כל אחד) והסתמכו בעיקר על פיליפ מריאן, שכבש שישה שערים וצימק בסיום ל-30:26. כעת צריכה האלופה לנצח בחמישה שערים בשבת הבאה על מנת להעפיל לשלב הבא.

פרט פיקנטי שנמצא מעבר לפינה מתגלה אם מביטים לעבר הסיבוב השלישי בגביע האיגוד האירופי כשייתכנו למעשה שלושה מפגשים מסקרנים: הראשון מפגש פיקנטי מול למגו הגרמנית, בה מככב אבישי סמולר. מפגש מסקרן יכול להיות גם לעידן מימון מהפועל ראשון לציון, כאשר בסיבוב השלישי הוא יוכל לפגוש את קבוצתו לשעבר בגרמניה, גופינגן, וכמובן ייתכן גם דרבי ראשוני בין מכבי להפועל, שמתכוננת לצמד המשחקים בשבוע הבא מול פורטוביק יוז'ני האוקראינית.

קרדיט:מערכת וואלה! ספורט


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה