כדוריד: חגיגה אירופית בסוף השבוע



הפועל ראשל"צ תארח את שני המשחקים מול יוז'ני האוקראינית- מכבי ראשל"צ מול וולנדאם ההולנדית.

סוף שבוע אירופי מצפה לנו בכדוריד הישראלי, כשהפועל ראשון לציון ומכבי ראשון לציון יארחו בביתן בהתאמה את פורטוביק יוז'ני האוקראינית ו-וולנדאם ההולנדית במסגרת הסיבוב השני בגביע ההתאחדות האירופי (EHF).

ראשונה תפתח את הסופ"ש הפועל ראשל"צ, שתתמודד מחר (ו') מול יוז'ני במשחק הראשון מבין שניים (17:00, גן נחום, שידור ישיר בספורט 5). המשחק השני ייערך בשבת (19:00, גן נחום), מאחר שהאוקראינים ויתרו על הביתיות.

לאדומים של וובה זייקמן לא מצפה התמודדות קלה כפי שהיה בשני המשחקים בסיבוב הראשון מול טביליסי מגיאורגיה (56 הפרש בסיכום הכולל). יוז'ני, סגנית אלופת אוקראינה, היא מתמודדת ותיקה באירופה, לאחר שהגיע לרבע גמר גביע ה-EHF בעונת 2007/08. בשורות הקבוצה משחק שחקן עבר של הפועל, יורי מנקובסקי, שזכה עם הקבוצה באליפות האחרונה שלה ב-2008.

היריבה העירונית של הפועל ואלופת ישראל, מכבי ראשל"צ, תארח בשבת הקרובה (18:30, בית מכבי, שידור ישיר בספורט 5) את משחק הגומלין מול וולנדאם (גם כן בסיבוב השני בגביע ה-EHF), לאחר שהפסידה בשבוע שעבר 30:26 בהולנד. במשחק הראשון הורחקו לראשון לציון שני שחקנים כבר במחצית הראשונה, גל אברהם ונדב רובין, מה שפגע מאוד בקבוצה של גלעד מאור.

הצהובים חייבים לנצח בארבעה שערים ומעלה על מנת להעפיל לסיבוב השלישי בגביע ה-EHF, ולא לסיים כבר בשלב זה את העונה האירופית. וולנדאם, אלופת הולנד, מעולם לא עברה את הסיבוב השני בגביע ה-EHF, לעומת מכבי ראשל"צ, שהגיעה עד לשמינית גמר הטורניר בעונת 2007/08.

קרדיט: ynet

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה