אליצור ראשון מתחילה להתגבש



בנות אליצור ראשון מוכנות לליגת העל כאילו כבר חודשיים נמצאות בה. בימים הקרובים תצורף זרה שלישית, ובראשל"צ ייצאו לדרך.

 אליצור ראשון לציון, המצטרפת הטרייה לליגת העל, הודיעה הערב על החתמתן של שבע שחקניות שישחקו תחת הדרכתו של ויטו גיליץ', שימשיך גם לאמן את האלופות המגנות מחולון בנערות א'. גיליץ' אימן בשנה שעברה גם את אליצור ת"א בליגה הלאומית, איתה הגיע למקום השלישי בטבלה ולגמר גביע האיגוד. בקיץ גיליץ' שימש גם כעוזרו של עדן ענבר בנבחרת העתודה.

את הסגל הישראלי ירכיבו שתי שחקניות ששיחקו בעונה שעברה בליגת העל, שתיים מבני יהודה וחולונית אחת.
מור בן ברק (26, 1.76), חוזרת מפציעה, ותקבל אחרי שנים שחונות של קרבות תחתית בלאומית ופציעות, לחזור לקידמת הבמה של הכדורסל הנשי ולהוביל את אליצור.

חנה הללי (32, 1.68) שהגיעה מחולון, חשבה בתחילת הקיץ לרדת לשחק קצת בליגת המשנה, אך מהר מאד חזרה אל מקומה הטבעי בליגת העל.

אליהן יצטרפו שרית מנשה (40, 1.78) ואלה יערי (22, 1.72) ששיחקו בעונה שעברה באגודת בני יהודה בלאומית, וינסו להראות שהשחקניות המגיעות אחרי שנים בליגה השניה טובות לא פחות משחקניות ישראליות חברות קבע בליגת העל.
את הסגל הישראלי תשלים ענבל גבע הצעירה (21, 1.76), שחקנית נבחרת הנערות בשנת 2007.

בחזית הזרות הוחתמו שתי שחקניות צעירות ואלמוניות יחסית. אשלי בארלו (1.78, 22), גארדית מגוונת בוגרת אוניברסיטת נוטר דאם. בארלו סיימה את הקריירה עם ממוצעים של 11.1 נק', 5.3 ריב', 2.2 אס' ו-2.2 חט' למשחק. בנוסף הוחתמה אפריל פיליפס (1.85, 22), פורוורדית בוגרת אוניברסיטת אקסבייר. בעונתה האחרונה באוניברסיטה פיליפס רשמה 8.6 נק' ו-6.3 ריב' למשחק, ופתחה בחמישייה בכל המשחקים.

קרדיט:  safsal.co.il

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה