כדוריד: ניצחון למכבי ראשל"צ בהרצליה



הדאבליסטית מכבי ראשון לציון גברה ביום שישי 23:26 על בני הרצליה העיקשת באולם הראשונים שבהרצליה.

הדאבליסטית מכבי ראשון לציון גברה ביום שישי 23:26 על בני הרצליה העיקשת באולם הראשונים שבהרצליה.

 הדאבליסטית מכבי ראשון לציון גברה היום (שישי) 23:26 על בני הרצליה העיקשת באולם הראשונים שבהרצליה במסגרת מחזור הפתיחה בליגת הכדוריד לעונת 2010/2011.

עם פתיחת המשחק, גל אברהם ירה כדור מחצי המגרש לעבר השער של בני הרצליה. המשחק עצמו היה שקול ופיזי מאוד ובעשר הדקות הראשונות נשלפו כבר 3 כרטיסים צהובים. לאחר 10 דקות התוצאה היתה 5:5. המשחק היה צמוד לכל אורכו כשכל קבוצה רודפת אחרי יריבתה כאשר הרצליה היתה הראשונה לברוח להפרש של שני שערים 6:8 בדקה ה-19.

בדקה ה-24 נפצע אריאל רוזנטל ממכבי ראשל"צ ויצא לקבל טיפול רפואי ובתוך שתי דקות הדאבליסטית חזרה למשחק עם 3 שערים מהירים וקבעה10:11 לאורחים. השוער ההרצליני סטוילקיץ' עצר לפחות חמישה שערים וביניהם גם פנדל. עם הבאזר למחצית נשרק לזכות הרצליה פנדל אך אלדר שיקולשי מנע מדיאן אונדמין שער שישי במחצית.

15 שניות מפתיחת המחצית השניה, אמיר אהרון מראשל"צ הורחק לשתי דקות אך זה לא הפריע לצהובים לעלות ליתרון ארבעה שערים 10:14 לאחר שתי דקות. הרצליה נתנה מענה ובתוך שלוש דקות צמצמה ל-14:13. לאחר 9 דקות השיגה הרצליה את השוויון 16:16. הרצליה המשיכה במומנטום ושלטה במגרש ואף עלתה ליתרון 17:20. גיל יעקב שערך בכורה במכבי לאחר המעבר מהיריבה העירונית הפועל ניגש לזרוק פנדל אך סטויקיץ' עם עוד עצירה נהדרת שמר על השער.מאור: תיהיה פה קבוצה מפחידה

מכבי ראשון לא וויתרה וצימצמה ל-21:20. שבע דקות לסיום השיגה מכבי ראשון לציון את השיוויון 21:21. שלוש דקות לסיום נדב רובין העלה את מכבי ראשון ליתרון 22:23 אך תומר שימעוני מהרצליה איזן וקבע שוויון 23:23, שלוש דקות לסיום.  פיליפ מריאן כבש ונתן יתרון של שער 23:24. משם הרצליה לא יכלה יותר וראשון ברחה ל-23:26 וקבעה את תוצאת המשחק.

הירבו לכבוש למכבי ראשל"צ: פיליפ מריאן 9 שערים, יואב נאמן ועופר לוזון 4 כל אחד.הירבו לכבוש לבני הרצליה: דיאן אונדנין 9 שערים,תומר טולדנו 4 שערים.

פיליפ מריאן המצטיין במשחק: "היה משחק מאוד קשה, הרצליה קבוצה מאוד טובה ויש להם שחקנים מצויינים. אנחנו חייבים לעבוד קשה בשביל הניצחונות".

מאמן מכבי ראשון לציון, גלעד מאור: "שקיבלנו את ההגרלה, ידענו שהרצליה בחוץ מסומן כאחד המשחקים הקשים, תשאל את אס"א תל אביב שהפסידו פה בשמונה הפרש. זאת קבוצה טובה ומאומנת היטב עם הרבה מוטיבציה. הרצליה עשתה הכל נכון, אנחנו נתנו את המקסימום. מכבי ראשון ניצחה בווינריות, מכבי ראשון זה מותג".

סער פרנקל, מאמן בני הרצליה: "לא יוציאו פה נקודות, אנחנו ניקח פה את הנקודות. היה חסר לנו היום הגרוש ללירה, לא מספק אותי המחמאות, רציתי לנצח, נלמד את מה שעשינו היוםפ וניקח את זה הלאה".

קרדיט: one.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה