הפועל ראשון הפתיעה את נתניה



הפועל ראשל"צ של שירה העליון הדהימה 67:100 בחוץ את אליצור נתניה.

הפועל ראשון הפתיעה את נתניה

הפועל ראשל"צ של שירה העליון הדהימה 67:100 בחוץ את אליצור נתניה. העולה החדשה פתחה את המשחק מצויין עם הגנה חזקה ונתניה הצליחה להישאר בתמונה ברבע הראשון בזכות קליעות עונשין רבות. ראשון פתחה פער ובסוף הרבע הראשון הובילה 13:26 על המקומיים.

ברבע השני ניסו בנתניה לחזור למשחק אך ללא הצלחה בעקבות הגנה מצויינת ואחוזים גבוהים של האורחות עזרו להן להגדיל את הפער, 33:49 במחצית.

 

 נתניה פתחה טוב את הרבע השלישי, אך מהר מאוד ראשון חזרה לעצמה ושמרה על היתרון. ליעד סואץ, כוכבת הקבוצה, לא הצליחה לעזור לנתניה לחזור למשחק ונקודת האור היחידה בקבוצה היתה אשלי שילדס שקלעה 28 נקודות. ראשון שמרה על קור רוח ועל הפער הגדול.

1:43 דקות לסיום המשחק, רג'ינה גליידה נפגעה בראשה ופונתה בסיום לבדיקות בביה"ח. בלטו בראשל"צ: דניאל מקריי 30 נק', ענבל מזרחי 20 נק'. בלטה בנתניה: אשלי שילדס 28 נק'.
 

מאמן אליצור נתניה, זוהר רייזמן, אמר בסיום המשחק: "כלום לא עבד לנו. כל הכבוד לראשון על המשחק. אני עוד לא מסוגל לחשוב הלאה ושקוע במשחק הזה".

מאמנת ראשון לציון, שירה העליון, הופתעה אף היא מהניצחון המרשים: "זוהי פתיחה חלומית. לא האמנתי שנקלע 100 נקודות אבל יותר חשוב לנו שהצלחנו לעצור את נתניה על 67 נקודות. צריך להחזיר את השחקניות לקרקע".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה