24 הפרש לרמה"ש על אליצור ראשל"צ



גם הדבאליסטית מרמת השרון נתקלה ביריבה נוחה, העולה החדשה אליצור ראשל"צ, ולא התקשתה בדרך ל-48:72 קליל.

גם הדבאליסטית מרמת השרון נתקלה ביריבה נוחה, העולה החדשה אליצור ראשל"צ, ולא התקשתה בדרך ל-48:72 קליל. 

רמת השרון לא התקשתה מול ראשל"צ 

 שתי שלשות רצופות של מירב דורי העלו את רמה"ש ליתרון דו ספרתי חמש דקות בתוך הרבע הראשון, 4:14, וסימנו את תחילת הבריחה של האלופה בדרך ל-10:18 בסיום הרבע.הרבע השני התנהל באותה צורה, כאשר המחליפה יעל אהרונוב דאגה להשאיר את החניכות של אורנה אוסטפלד ביתרון מבטיח בדרך ל-24:38 במחצית. ברבע השלישי היתה זו ההגנה החזקה של המארחות ששמרה אותם בפער שנע סביב ה-20 נקודות ברוב שלבי הרבע  שהסתיים ב-37:54 לרמה"ש.
 
מאה האוהדים שהגיעו לאולם אורנים ראו את שחקניות רמה"ש, גם המחליפות, מצליחות לטייל עד לסיום בדרך ל-48:72 קליל לרמה"ש

המאמן המפסיד, ויטו גיליץ', אמר בסיום: "יחסית למשחק ראשון שלנו אני יכול להיות מרוצה. רצינו להיות בליגה ועשינו איזה הרכב שעם הזמן אתם תראו שההרכב הזה יכול לעשות דברים יפים. התחלנו להתאמן רק ביום שני וזה המפגש התחרותי הראשון שלנו. הראינו לב. ראינו כדורסל פראי וקצת שכונתי וזה טבעי כי אני צריך ללמוד את השחקניות והן צריכותללמוד אחת את השניה".

אורנה אוסטפלד: "זאת התחלה מוצלחת מאוד. אומנם זאת יריבה שמאוד נוחה להתחיל את הליגה שיחקנו הרבה יותר טוב מאשר במשחקי האימון אבל יש עוד הרבה מקום לשיפור. יש לנו קבוצה חזקה,מגוונת,אתלטית ובעיקר יש לנו קבוצת הגנה ואנחנו מחכים לאתגר הבא. כל שנה אנחנו רוצות להיות בצמרת ולקחת אליפויות וגביעים והשנה זה הולך להיות יותר קשה ואנחנו מודעות לזה. רמלה בנתה גלאקטיקוס אבל אנחנו יודעים מה זה הדברים האלה וזה לא יהיה פשוט".
  
קלעיות לרמה"ש: ליטל 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, בלק 15 נקודות, 16 ריבאונדים ו-5 חסימות, דורי 12, גנור וכהן 6 כ"א, אהרונוב 5, מגידו ומעוז 3 כ"א, הורנבקל 2 נקודות ו-12 ריבאונדים.

קלעיות לראשל"צ: רובינס 18 נקודות ו-13 ריבאונדים, פיליפס ובארלוו 10 כ"א, שבתאי 5, גבע ויערי 2 כ"א, מנשה 1.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה