הפועל ראשל"צ תארח את נורדסיאלאנד



הנציגה הישראלית היחידה שנותרה באירופה תקיים את שני משחקיה מול היריבה הדנית ב-EHF בארץ.

הפועל ראשון לציון נותרה הקבוצה היחידה שמייצגת את ישראל באירופה, לאחר שעברה את טביליסי הגיאורגית ויוז'ני האוקראינית בדרך למפגש כפול מול נורדסיאלאנד הדנית במסגרת הסיבוב השלישי בגביע האיגוד האירופי (EHF).

היום (ד'), במסיבת עיתונאים מיוחדת שנערכה במסעדת "אגאדיר" בעיר, בישרה הקבוצה כי גם הפעם היא תארח את שני המשחקים אולם גן נחום בעיר היין (20 ו-21 בנובמבר), כפי שהיה מול הגיאורגים (באולם אשלים) והאוקראינים.

"העובדה שאנחנו משחקים פעמיים בבית תעזור לנו מאוד, אני מאמין שנצליח לעבור אותם", סיפר מאמן ראשל"צ, וובה זייקמן. "אנחנו כבר עובדים לקראת צמד המשחקים הזה".

 "אגאדיר", הספונסר החדש של הקבוצה (שיעניק את חסותו גם על בית הספר לכדוריד של המועדון וקבוצות הנוער), פעל יחד עם עיריית ראשון לציון על מנת להביא את היריבה למפגש כפול בארץ, לאחר שהדנים לחצו לארח את המשחקים אצלם. המו"מ התקיים במשך שבועיים ולאחר חתימת החסות עם רשת "אגאדיר", ובתמיכת עיריית ראשון לציון, הוחלט סופית כי המשחקים ייערכו בארץ וההסכם נחתם אמש.

עידן מימון, שנפרד מנבחרת ישראל ביום ראשון האחרון, נרגש לקראת המפגש האירופי הכפול: "בבית שום דבר לא מעניין אותי, אני עולה כדי לנצח ומול הקהל שלנו אני בטוח שאנחנו יכולים לעשות את זה".

הדנים, שישחקו העונה לראשונה בתולדותיהם באירופה, באים ממדינה שבה הכדוריד איכותי יותר מישראל. חוסר הוודאות העיקרי בראשון לציון נוגע למקשר הצעיר יותם טל, קפטן נבחרת העתודה, שהתגייס לשירות צבאי ובקבוצה עושים מאמצים על מנת להשיג לו אישור מיוחד להשתתף באימונים.

במסיבת העיתונאים הוצג גם הרכש החדש של האדומים, אלירן רן, שהגיע מאס"א ת"א: "אני מרגיש פה טוב, הפועל ראשל"צ זו הקבוצה שהכי מתאימה לי מבחינה מקצועית".

בשישי חוזרים לליגה: במוקד - הדרבי התל אביבי

לפני שנה הייתה זו מכבי תל אביב שניצחה את אס"א 25:26, בדרבי שסיפק את כל מה שאפשר לצפות ולבקש. ביום שישי שתי התל אביביות, שמנסות לקחת את ההגמוניה מראשל"צ, יקיימו קרב ראשון ויוקרתי העונה בהדר יוסף (16:00), במוקד משחקי המחזור השני.

הצהובים ינצלו את הבמה להיפרד משחקניה בשנים האחרונות ושחקני נבחרת ישראל בעבר - ליאור לבר ומאיר פרוזן. לבר, הפליימייקר המחונן גדל בהפועל ראשל"צ וחלק במשך שנים את עמדת המרכז עם דודי בלסר. הוא אחד המוחות שיצאו מעולם הכדוריד אל הרפואה, וכיום הוא כבר דוקטור שמתמחה באבחון ובטיפול בפציעות של ספורטאים, בהם כדורגלנים, כדורסלנים וכדורידנים.

ליגת ביג ווינר בכדוריד, כאמור, תחזור בסוף השבוע, ובמרכז המחזור השני המרתק ישנם עוד משחקי דרבי איזוריים. בשרון יתקיים דרבי בין מכבי רעננה לבני הרצליה, בשפלה תארח נס ציונה את הפועל ראשל"צ ועידן מימון, ובאיזור אם המושבות יתקיים המפגש בין עירוני מכבי פ"ת לבין הפועל קריית אונו/גני תקוה. יתר המשחקים: א.ס רמת השרון - מכבי עירוני רחובות, מכבי ראשל"צ - מכבי קריית מוצקין.

קרדיט: לימור שפיגל YNET


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה